NOVA PRIČA

Dizajnerica Đurđica Vorkapić iza brenda Hippy Garden: ‘Zakoračila sam u magičan svijet mirisa i tu ostajem’

Ivana Kocijan

Đurđica Vorkapić, Foto: Promo

Đurđica Vorkapić, Foto: Promo

Hippy Garden predstavio je prvi parfem, mirisno ulje i likersko vino.



Spiritualni modni brend Hippy Garden otkrio je neodoljivu parfemsku čaroliju duha, duše i tijela.



– Ovo je potpuno nova priča za nas, iskorak, no zapravo je bilo samo pitanje vremena kada će Hippy Garden napraviti parfemsku liniju proizvoda za duh, dušu i tijelo. Inspiraciju za parfem Ego pronašla sam u perunici, šećernoj vati i kasno dozrelim bobicama Izabele harmonizirajući snagu duha.


Na obroncima istarskih Krunčića otkrila sam limitirano likersko vino za dušu Port of Grimalda, dok je crno mirisno ulje Ego s milijun svjetlucavih zrnaca definitivno najbolji izbor za tijelo. Dugo nam je trebalo da napravimo ovakave proizvode, no uspjeli smo na tržište staviti nešto što je stvarno visokovrijedno, rekla je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i kreativna direktorica brenda Hippy Garden.


NADOGRADNJA NA BREND


Hippy Garden predstavio je prvi parfem, mirisno ulje i likersko vino. Kakve su prve reakcije na ove proizvode?




– Bilo je izazovno smišljati ovu liniju, razvijati cijelu priču i davati joj kroz sam proces stvaranja dublji smisao. U konačnici smo na tržište plasirali posebnu i nadasve drugačiju priču. Izazove volim i iniciram ih često, konkretno cijela ova linija proizvoda je na neki način izazov kako za mene, tako i za cijeli brend.


Hippy Garden oduvijek izaziva, tako je i s ovom linijom proizvoda. Dovoljno duga pauza nastala zbog pandemije bolesti COVID-19 dala mi je dovoljno prostora da istražujem i razvijam nešto novo.


U tom vremenu imala sam dovoljno vremena posegnuti za onim dubinskim, unutarnjim, pomaknuti fokus s kolekcija i dati si vremena i prostora za stvaranje nečeg potpuno drukčijeg i u tome sam uspjela. Hotel Esplanada je bio idealno mjesto za prvo predstavljanje proizvoda i reakcije svih prisutnih bile su više nego izvanredne, mislim da je dovoljno napomenuti da smo za cijelu liniju proizvoda uspjeli dogovoriti ekskluzivnu prodaju gostima hotela Esplanada. Cijela linija je čista estetika, vrhunski proizvodi, limitirana serija, što još više naglašava ekskluzivu proizvoda.


Kako ste se odlučili na ovakav odmak?


– Vrijeme koje sam imala za razmatranje i izazov koji mi je ključan za bilo kakav korak dalje. Jednostavno stvaram na takav način, složim cijelu ideju u glavi, vidim sve prednosti i nedostatke, popravim nedostatke i plasiram na tržište upravo onakav proizvod koji sam složila u viziji. Razvijam u viziji svaki detalj i sve dok nije sve onako kako u potpunosti želim, ne plasiram ništa u stvarnost, tj. ne realiziram ništa dok nisam potpuno sigurna u viziju. Zapravo to i nije odmak iz razloga što je sve povezano, samo je nadogradnja, usudila bih se reći, na jednoj drugoj razini, nadogradnja na brend, viziju brenda i sve što Hippy Garden jest.


Što vam je bilo najizazovnije u kreiranju ovih (novih) proizvoda?


– Najizazovnije je zasigurno cijeli jedan novi »svijet« koji sam imala priliku upoznati. To je prostor mirisa, esencija i raznih nota, toliko je magičan da nema više natrag. Sada ga istražujem i nadograđujem za neke nove projekte. Zakoračila sam u magični svijet mirisa i tu ostajem.


hippy_garden

Foto: Promo


POSEBNO PREDSTAVLJANJE


Njega duha i tijela – kako ih povezujete?


– To je zakon prirode, našeg postojanja, jedno bez drugog jednostavno ne ide.


Što novo možemo očekivati od vas u modnom svijetu?


– Tim Hippy Gardena cijelo ovo razdoblje radi u »full« pogonu, nismo imali kreativne niti proizvodne pauze. Linija proizvoda Ego je isto tako modna priča, nadogradnja je modnog brenda samo na višoj razini. Ništa nije odvojeno jedno od drugog. Što se tiče kolekcija, izbacili smo nedavno kolekciju, međutim nismo joj davali poseban naglasak iz razloga što je to normalna stvar da proizvodite nove stvari godišnje bar četiri puta jer to tržište traži.


Međutim, nismo predstavljali kolekcije jer to nije imalo smisla u vremenu koje smo svi zajedno prošli i nadam se da je to vrijeme konačno iza nas. S obzirom na to da je ova linija proizvoda Ego zasjala punim sjajem, probudila se i želja za konkretnom novom kolekcijom, tako da je ubrzo možete i očekivati predstavljenu na nama specifičan način.


hippy_garden

Foto: Promo