Visoko nutritivna

Brazilska dijeta – svježe voće i povrće za siguran gubitak kilograma

Life

Foto: Arhiva

Foto: Arhiva

Kod brazilske dijete je važno razumno kontroliranje porcija. Proteini i ugljikohidrati koje stavite na tanjur ne bi trebali biti veći od zatvorenog dlana jedne ruke. Izvan toga se ne broje prilozi poput voća i povrća.



Brazilska dijeta je niskokalorična, ali visoko nutritivna. Autori ove dijete preporučuju unos zdravih i neprocesiranih namirnica te pametno prehranjivanje preko dana kontroliranjem porcija. Također, princip brazilske dijete je da omogući brz gubitak kilograma kroz period od mjesec dana.


Brazilska kuhinja je nastala kombinacijom tradicije i novopridošlih jela europske i američke recepture. Brazil obiluje svježim voćem i povrćem te ima dugu ribarsku povijest. Brazilska dijeta kombinira upravo to, svježu i neprocesiranu hranu te kvalitetne svježe namirnice.


Glavni principi brazilske dijete su:


  1. jesti 5 puta dnevno, ali u odmjerenim porcijama,
  2. biti svjestan kalorija, ali ih ne brojiti opsesivno,
  3. ukinuti svu procesiranu i konzerviranu hranu,
  4. ne piti alkohol,
  5. ne piti slatka i gazirana pića,
  6. razumjeti razliku između prave gladi i žudnje za hranom,
  7. piti puno vode, barem 6 čaša dnevno,
  8. jesti svježe voće i povrće,
  9. ne jesti 12 sati između zadnjeg jela prije odlaska na počinak i doručka.


Kako izgleda jelovnik brazilske dijete pročitajte na Krenizdravo.hr