
Fiesta dolazi u četiri jasno diferencirane izvedbe ali uvijek visoke kvalitete i bogate opreme, dok su motori snage od 85 do 140 »konja«
Stigla je nova generacija Ford Fieste, jednog od najprodavanijih automobila u povijesti koji bilježi već 40-godišnju tradiciju. Potpuno nova Fiesta, mada ima jasnu poveznicu kako sa svojim prethodnicama tako i s ostalim aktualnim Fordovim automobilima, donosi i niz tehnoloških sustava pomoći vozaču kao i efikasne, iznimno štedljive motore.
Konkretno, Ford s novom Fiestom podiže granicu kvalitete, te ono što je posebno zanimljivo ovisno o opremi diferenciran je i vanjski izgled. Fiesta se naime nudi u četiri različite verzije, i to bez obzira radi li se o verziji s tri ili pet vrata. U ponudi su verzije »titanium«, »ST-line«, luksuzni »vignale« i bazni »trend«, dok se dogodine očekuje opcija »activ crossover« kao i popularni ST koji će imati 200 KS.
Nova Fiesta duža je od prethodnice za 71 milimetar, te 12 milimetara šira tako da je stvoreno više prostora u unutrašnosti. Upravljač je direktniji tako da vozač ima bolji odaziv, a poboljšan je i do sada jako dobri ovjes kojeg mogu krasiti i 18-inčni alu-naplaci.
A tu su i jako dobri motori. Prvi je u nizu litreni 3-cilindarski EcoBoost s direktnim ubrizgavanjem i tri razine izlazne snage: 100, 125 i 140 KS. Slijedi novi 1.1-litreni benzinac s dvije različite snage: 70 i 85 »konja« u kombinaciji s novim manualnim 5-stupanjskim mjenjačem. Dizelaš je 1.5-litreni TDCI sa dvije snage – 85 i 120 KS.
Trocilindarski 1.0-litreni EcoBoost turbobenzinac ima i novim ručnim 6-stupanjski mjenjač, a karakterizira ga mala potrošnja od samo 4,3 l/100 km uz emisiju CO2 od 97 g/km.
Novi 1.1-litreni benzinac sa tri cilindra napravljen je na osnovi 1.0-litrenog EcoBoost motora pri čemu mu je prosječna potrošnja reducirana na 4,4 l/100 km što je ekvivalent emisiji CO2 od 101 g/km. Slabiji 1.5-litreni TDCI turbodizelaš od 85 KS snažniji je od onog u odlasku za 10 KS, a prosječna potrošnja mu je 3,2 l/100 km, odnosno emisija CO2 82 g/km.
Fiesta je riznica novih tehnoloških sustava koji poboljšavaju udobnost i sigurnost. Napredne tehnologije za pomoć vozaču podržavaju dvije kamere, tri radara i 12 ultrazvučnih senzora koji u kombinaciji mogu pratiti 360 stupnjeva oko vozila i skeniraju cestu naprijed do udaljenosti od 130 metara. Fiesta je prvi Fordov model s poboljšanom verzijom sustava izbjegavanja mogućeg sudara s prepoznavanjem pješaka, naročito noću.
Prvi put na novoj Fiesti nudi se Activ Park Assist za okomito parkiranje koji pomaže vozaču da pronađe pogodano parkirno mjesto. Ukratko, saasvim nova izgledom i – karakterom.