Foto: Seat
Što se tiče pogona, sve ostaje isto, Ibizu i dalje tjera oprobani trocilindarski 1-litreni motor, u tri varijante snage (60/70/85 kW), a Aronu jači motor s četiri cilindra i 110 kW
povezane vijesti
Španjolski Seat u okviru VW grupacije utihnuo je u posljednje vrijeme, nema najava novih modela i objava velikih planova. No, da su i dalje tu daju do znanja faceliftingom njihovog opće poznatog modela Ibiza kojeg tvrtka iz Martorella proizvodi još od davne 1984. Njegova peta inkarnacija je u proizvodnji od 2017., jednom je redizajnirana 2021. i sad bi ovo mogli nazvati drugim faceliftingom.
Redizajn je doživio i model Arona koji je predstravljen kad i peta generacija Ibize 207. godine, riječ je o subkompaktnom SUV-u baziranom upravo na modelu Ibiza.
Mora se reći da su preinake diskretne, ukupni oblik je jedva mijenjan, pažnja je poklonjena detaljima na prednjoj masci i zadnjem odbojniku, te osvježenom dizajnu alu felgi. U novom vizualnom identitetu ističu se elegantnija uža prednja svjetla i malo robusnije sportske heksagonalne rešetke. Promjene na zadnjem kraju su jedva zamjetne, stop svjetla su minimalno izdužena, a sam odbojnik na kojem stoji registarska pločica kao da je samo promijenio boju, odnosno materijal, umjesto lakirane površine sad imamo crnu plastiku što dodaje malo na atraktivnosti vozila.
Iznutra je dodano malo sportskog štiha s novim perforiranim kožnim volanom, crna stropna obloga, a FR modeli s najboljom opremom uključuju i sportska školjkasta sjedala. Također, redizajnirani modeli mogu se pohvaliti unaprijeđenim stereo sustavom sa šest zvučnika i subwooferom te hlađenim bežičnim punjenjem za mobitele.
Što se tiče pogona, sve ostaje isto, Ibizu i dalje tjera oprobani trocilindarski 1-litreni motor, u tri varijante snage (60/70/85 kW), a Aronu jači motor s četiri cilindra i 110 kW.