
Foto Reuters
povezane vijesti
- Vraćaju se Golf, Polo i Passat – ali na struju; umjesto dosadnih brojki ponovno će pisati imena koje pamtimo
- Oštar pad dobiti velikog kineskog proizvođača električnih vozila. “Prava je groznica na tržištu”
- Kupci u 35 zemalja jasno izrazili što misle o električnim automobilima: “Sve je jasnije što nas čeka”
Popravak električnih vozila u prosjeku je skuplji od popravaka benzinaca i dizelaša. Prema posljednjoj Mitchellovoj studiji (tvrtka koja nudi rješenja za procjene štete), cijene popravaka električnih vozila, oštećenih u nesrećama, porasli su 2,5 posto u SAD-u i 3,95 posto u Kanadi tijekom drugog tromjesečja 2024. Mitchell je objavio prosječnu cijenu popravaka – 5753 USD u SAD-u i 6534 CAD u Kanadi. Popravci vozila s pogonom na motore s unutarnjim sagorijevanjem u prosjeku su koštali znatno niže – 4806 USD u SAD-u i 4958 CAD u Kanadi. To znači da je popravak električnih vozila oštećenih u sudaru bio 20% skuplji u SAD-u i 31% skuplji u Kanadi, piše revija HAK.
Popravci blagih hibrida su na istoj razini kao i popravci benzinaca. Međutim, složeniji plug-in hibridi su skuplji 12,5% od benzinaca u servisnim radionicama.
Zanimljivo, manja je vjerojatnost da će električna vozila trebati popravke okvira šasije usporedbi s ekvivalentima s vozilima s motorima s unutarnjim sagorijevanjem (5,21 posto prema 8,18 posto). Ovo sugerira da bi strukturni integritet električnih vozila mogao biti veći.