Barclays

Poniženoj ženi banka blokirala račun jer su mislili da je muško: “Stalno su mi se obraćali s – gospodine”

P. N.

Foto iStock

Foto iStock

Tijekom jedne provjere identiteta, devetnaest puta su joj se obratili s "gospodine".



Surrey – Medicinska sestra Lorraine Chademunhu kaže da joj je dosta telefonskih razgovora s jednom od njezinih banki. Kaže da ju je banka zamijenila za muškarca jer ima vrlo dubok glas, pa se sada odlučila predstavljati kao “Derek”.


Otkako se poslovnica banke u njezinoj blizini zatvorila, morala je telefonski rješavati pitanja, ali osoblje banke ju konstantno ispituje. Kaže da potroši “najmanje dvadeset minuta” svađajući se s njima, a pokušala je poslati i formalni prigovor. Rečeno joj je da je prigovor priložen njezinom profilu, ali za sada nema nikakve razlike.


Uvrijeđena i ponižena


Majka dvoje djece kaže da joj se ista situacija događa i kada telefonski rezervira mjesta u restoranima. Sada je odustala i prihvatila novu personu – Dereka. “Ne mogu ni zbrojiti sve sate koje sam potrošila na telefon gdje su me prespajali od jednog do drugog službenika. Toliko sam uvrijeđena i ponižena. Sve sam dobila – gospodine, gospodine Lorraine, frende…lista se nastavlja. Kažem im da razgovaraju s Lorraine, ali oni onda pitaju – pa gdje je ona?”, prenosi LADBible.




Situacija je došla do te granice da je Lorraine počela izbjegavati telefonske pozive banci, ali u slučaju da izgubi karticu ili se ne može prijaviti na svoj račun preko mreže, neće imati drugog izbora. “Ako moram nazvati vučnu službu ili ako zovem nekoga zbog popravaka po kući, ostavim da misle da sam muškarac da si olakšam život. Navikla sam na to i shvaćam da imam dubok glas. Ali, kada je riječ o mom osobnom računu i kada im toliko puta sve objasnim, to je onda samo jadna korisnička podrška. Imam osjećaj kao da moram ‘uzgojiti testise’. 


Blokirali joj i račun


Lorraine je klijentica Barclays banke od 1997. godine, a problem je počeo unazad nekoliko godina. Čak joj je nekoliko puta i blokiran račun zbog toga.


“Uvijek se ponavlja jedan te isti razgovor. Da i ne, naprijed i nazad. Nisam tražila ovaj glas. Jednostavno mi je dosta”, požalila se Lorraine. Prošli tjedan je prolazila kroz telefonsku sigurnosnu provjeru banke, kada su joj se čak devetnaest puta obratili s “gospodine”. 


“Stvar je u tome da imam druge račune u drugim bankama gdje im mogu pristupiti jer one imaju opciju prepoznavanja glasa. Ne znam zašto ih nema i ova banka. Ne trudim se davati više tonove Barclaysu jer, zašto bi?”, pita se Lorraine.


Razmišljala je o promjeni banke, ali zbog kompliciranih smjena na poslu, jednostavno ne stiže.


“Ne oblačim se poput muškarca i ne izgledam kao muškarac. Dio mene pomisli moram li se razodjenuti da shvate sliku? Nakon što sam napustila banku, sjela sam u auto i rasplakala se. Za njih sam samo broj. Ne zanima ih kako se osjećam. Zbilja me povrijede i strašno je kad me takvu vide djeca”, priznaje.


Glasnogovornik Barclays banke za LADBible kaže: “Ispričali smo se gospodični Chademunhu za neugodnosti koje je iskusila. Zaštita računa naših klijenata nam je glavni prioritet i imamo snažne mjere kojima identificiramo i potvrđujemo identitet klijenta kada nas zovu. Javili smo se gospodični Chademunhu radi implementacije procesa koji će je u budućnosti brže identificirati”.


TEDx i brojni hobiji


Inače, Lorraine sama kaže da već više od deset godina ima problema sa “zamjenom identiteta”. Mnogi kada je čuju, pomisle da razgovaraju s muškarcem, no ona ne dozvoljava da je to spriječi u bilo čemu. Osim što je medicinska sestra, Lorraine je DJ,  komičarka i autorica koja je sudjelovala u TEDx govorima te pričala o tome koliko joj je isprva bilo teško, ali se na kraju pomirila te uzela najbolje od onoga što joj život pruža. Njezina priča govori o neskrivanju i odbijanju isprika jer se ne uklapa u društvenu sliku o “ženstvenosti”.