Petogodišnje sponzorstvo

Tedeschi je izgleda odlučio kako će se zvati beogradska Arena

Hina

Foto: Arhiva NL

Foto: Arhiva NL

Još se ne zna koji je iznos dogovoren za sponzorstvo, ali su beogradski mediji ranije objavili da je hrvatska kompanija ponudila »nešto manje od traženih 1,25 milijuna eura«.



Hrvatska Atlantic grupa dobila je sponzorstvo za Beogradsku arenu kao jedina tvrtka koja se javila na javni natječaj, potvrđeno je u upravi sportske dvorane, jedne od najvećih u jugoistočnoj Europi.


Za sudjelovanje na javnom natječaju nije bila zainteresirana niti jedna tvrtka iz Srbije, a naknadno ih se javilo nekoliko, ali će nositelj petogodišnjeg sponzorstva biti Atlantic grupa Emila Tedeschija.


Još se ne zna koji je iznos dogovoren za sponzorstvo, ali su beogradski mediji ranije objavili da je hrvatska kompanija ponudila »nešto manje od traženih 1,25 milijuna eura«.




»Bilo tko da je u pitanju ovo je – uspjeh. I da imamo kompanije iz drugih zemalja, to je pokazatelj da smo dobro radili i u regiji. To možda znači i da ćemo dovesti i neka velika imena da održe koncerte koje ranije nismo mogli, a sve u interesu Beograda«, rekao je beogradskim medijima direktor Arene Đorđe Milutinović, objasnivši kako sponzorstvo ne znači da se »bilo kome predaju upravljačke ovlasti«.


Dvorana je doskora nosila ime Kombank Arena po srbijanskoj Komercijalnoj banci, a kao novo ime pominje se Štark arena, budući je beogradska konditorska tvrtka Soko Štark dio Atlantic grupe.


Dogovor o sponzorstvu potvrdio je naknadno i gradonačelnik Beograda Siniša Mali i najavio da će Arena »nositi naziv po poznatom domaćem brendu«.


»To nam je vrlo važno. U ovoj dvorani održane su velike sportske, gospodarske, političke, zabavne i kulturne manifestacije i od velikog je značaja za Grad Beograd. Arenu očekuju velike investicije, a ulagat ćemo u najsuvremeniju opremu koja će biti spremna do Final foura Eurolige u svibnju iduće godine«, rekao je Mali.