Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: °
Sutra: ° °
23. rujna 2018.
Odluka Nadzornog odbora

Vedran Tićac nakon šest mjeseci smijenjen iz Uprave Luke Rijeka

Vedran Tićac nakon šest mjeseci smijenjen iz Uprave Luke Rijeka
Vedran Tićac nakon šest mjeseci smijenjen iz Uprave Luke Rijeka
Autor:
Objavljeno: 20. lipanj 2018. u 7:07 2018-06-20T07:07:14+02:00

Na njegovo mjesto imenovan je još jedan državljanin Poljske, Bartlomiej Pastwa, koji u Rijeku dolazi iz luke Dubai

RIJEKA Na jučerašnjoj sjednici Nadzornog odbora Luke Rijeka d.d. usvojena je odluka o smjeni Vedrana Tićca koji više nije član Uprave Luke, a na njegovo mjesto imenovan je još jedan državljanin Poljske, Bartlomiej Pastwa. Tićac je postavljen za člana Uprave u kvoti najvećeg pojedinačnog dioničara Luke, poljske tvrtke OT Logistics, a smjena se dogodila svega šest mjeseci nakon formiranja nove Uprave. Na njezinom čelu i dalje ostaje Jedrzej Mierzewski, a članovi su i dalje Tomislav Kalafatić, koji je zadužen za financije te Bartlomiej Pastwa, koji ima respektabilno radno iskustvo u lučkoj komercijali i operativi. On je također imenovan u kvoti OT Logisticsa, a u Rijeku dolazi iz luke Dubai, gdje je radio posljednja tri mjeseca. Prethodno je proveo gotovo 12 godina u Pomorskoj agenciji Gdynia na dužnostima menadžera zaduženog za čartering i sektor agencija, a također ima iskustvo rada kao broker i agent u brodarstvu. Iako odlazi iz Uprave, Vedran Tićac ipak ostaje u tvrtki, vjerojatno na nekom novom radnom mjestu.

O razlozima smjene Vedrana Tićca nema službenog komentara predstavnika Nadzornog odbora, ali je svakako riječ o zoni odgovornosti OT Logisticsa, tvrtke koja je i operativno preuzela upravljanje Lukom prije gotovo šest mjeseci, kada je umjesto Vedrana Devčića imenovan Jedrzej Mierzewski. Izvjesno je također kako zasad nema opipljivih i pozitivnih rezultata u najvažnijem segmentu rada tvrtke Luka, jer se u prvih pet mjeseci ove godine uglavnom bilježi pad prometa po svim vrstama tereta. Ukupno je promet Luke manji za 11 posto i prošle godine u prvih pet mjeseci ostvareno je 1.059.305 tona, a ove godine 939.386 tona. Generalni teret smanjen je za 12 posto, rasuti teret za 10 posto, a drvo za 17 posto i jedino je promet kontejnera u bazenu Rijeka ostao na sličnoj razini kao i prošle godine, odnosno smanjen je za 1 posto.

Iznimka je tek kontejnerski promet na Brajdici, gdje je vodeći partner filipinski ICTSI, te je na Brajdici u prvih 5 mjeseci pretovareno 93.572 TEU-a, što je za 13 posto više nego prošle godine. Kako iz navedenih brojki proizlazi, nova Uprava Luke Rijeka d.d.i poljski OT Logistics zasad ne pokazuju pozitivan pomak u segmentu prometa, već je upravo suprotno. Državna tajnica za more Maja Markovčić Kostelac također potvrđuje kako zasad nema razloga za zadovoljstvo kada je riječ o prometu Luke.

– Nismo zadovoljni rezultatima prometa, ali zasad nema razloga za paniku. Pratimo stanje, analiziramo podatke i nećemo ništa prepustiti slučaju. Već smo organizirali sastanak u Ministarstvu mora s predstavnicima Uprave Luke, Nadzornog odbora i Lučke uprave Rijeka kako bismo vidjeli što se dosad realiziralo u odnosu na obećanja i planove u trenutku kada je dogovorena prodaja dionica OT Logisticsu. Očekujemo pozitivan zaokret u dinamici prometa. Donekle postoje i objektivne okolnosti za pad prometa u prvom kvartalu. Postoje i obećanja da će promet porasti do kraja godine, kao i da će Uprava i NO uskoro razgovarati o novom poslovnom planu i usvojiti ga. Upozorili smo i na kašnjenje u ispunjavanju obveza povezanih s realizacijom CEF projekata jer je to neprihvatljivo i nedopustivo. Nećemo dozvoliti kašnjenje investicija u bazenu Rijeka. Također smo upozorili na potrebu da tvrtka počne razgovarati s Lučkom upravom Rijeka o koncesijskom ugovoru i rješavanju međusobnih odnosa. S druge strane, zadovoljni smo rastom kontejnerskog prometa na Brajdici i optimisti oko natječaja za koncesionara na Zagrebačkoj obali – kazala je Maja Markovčić Kostelac, koja nije željela komentirati kadrovske promjene, naglašavajući kako su one u kvoti OT Logisticsa.

Izvjesno je ipak kako će u svemu biti ključni rezultati prometa Luke, kao i da su moguće reakcije od strane resornog ministarstva ukoliko u tom segmentu uskoro ne bude pozitivnog pomaka. Proces odlučivanja oko kadrova više nije jednostavan i za svaku eventualnu promjenu bit će potrebno postići i suglasnost predstavnika mirovinskih i investicijskih fondova, koje su također vlasnici značajnog vlasničkog udjela u Luci. Država više nije najvažniji čimbenik u upravljanju lukom, pa sada tek preostaje vidjeti što će resorno Ministarstvo, odnosno hrvatska Vlada, moći učiniti ako se pad prometa Luke nastavi.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka


Promo
Originalni zimski kotači na dar uz kupnju novog automobila
Zima s pet zvjezdica uz BMW i MINI vozila

Originalni zimski kotači na dar uz kupnju novog automobila