Foto: Roni Brmalj
Delić i Buzarinov smatraju da se rotor treba izgraditi kod raskrižja za sportsku dvoranu ispod gradskog groblja, te kod križa u Rešetarima
KASTAV Kastavski reformisti smatraju da bi Grad Kastav trebao kod Županijske uprave za ceste PGŽ-a lobirati za što skoriju izgradnju dva kružna toka, jednog kod raskrižja za sportsku dvoranu ispod gradskog groblja, a drugog na četverokrakom raskrižju kod križa u Rešetarima.
– Grad je vlastitim sredstvima financirao izgradnju ceste 233, za što otplaćuje kredit, a riječ je o budućoj županijskoj prometnici, koja je spojila naselja i otvorila Kastav za tranzitni promet. Zato bi bilo logično da se ta cesta vrlo brzo ustupi ŽUC-u na upravljanje i da se ključna prometna infrastruktura dalje gradi.
Grad to ima pravo tražiti zbog sredstava koje je uložio u cestu 233, a ŽUC onda može preuzeti održavanje ove ključne prometnice, dok se grad može posvetiti održavanju i postavljanju nedostajuće signalizacije na nerazvrstanim cestama, rekao je predsjednik kastavskih Reformista i gradski vijećnik Zemir Delić.
Neugodan odgovor
Potrebu izgradnje kružnih tokova pojasnio je Reformist Borna Buzarinov, koji je obranio diplomski rad na temu prometnog sustava u gradu Kastvu.
– Izgradnja kružnog toka na raskrižju ispod groblja prema školskoj sportskoj dvorani optimalno je rješenje za smirivanje prometa, pogotovo u situaciji kad se dovrši spoj s Belićima, a Cesta 233 na drugoj se strani poveže sa Srdočima. Smirivanje prometa nužno je zbog školske djece koje onuda prolaze, a kružnim tokom povećala bi se prometna sigurnost, ali i propusnost raskrižja.
Po pitanju kružnog toka na raskrižju kod križa u Rešetarima stanovnicima je na javnoj raspravi dan odgovor da bi se u tom smjeru moglo ići u jednom dužem razdoblju od jedne do tri godine. Kao član MO Rešetari dobio sam jedan neugodan odgovor od gradskog službenika po tom pitanju: odgovoreno mi je da ŽUC odlučuje o daljnjim koracima.
Ljudi koji žive na tom području svakodnevno me kao člana MO Rešetari pitaju kada će se riješiti sigurnost na tom raskrižju, gdje pojedinci voze i po 100 kilometara na sat.
Očekuju poziv gradonačelnika
Upozorio je da je Grad nedovoljno tijekom godina ulagao u mrežu od 54 kilometara nerazvrstanih cesta, koje, kaže, nemaju zadovoljavajuću prometnu signalizaciju, niti su dovoljno održavane.