
Kameni pejzaži Paga posebno dobro ističu brutalnost ultrabrzih automobila – Concept Two / Foto RIMAC AUTOMOBILI PROMO
Rimac Automobili, Porche i Mercedes birali su Pag za svoje udarne marketinške kampanje, još brojni drugi za testne ture, Vogue i Elle za modne editorijale, a AMC kanal za snimanje kultne serije »The Terror« Ridleyja Scotta
Nakon niza reklamnih spotova u kojima se kao potpuno nestvarni okoliš pojavljuju eksterijeri otoka Paga, od najjužnijeg dijela otoka pa sve do Žigljena i Novalje, novu količinu popularnosti te jadranske destinacije omogućila je hrvatska automobilska tvrtka Rimac Automobili. Oni su, naime, nakon planetarnog uspjeha postignutog na salonu automobila u Ženevi, kad su predstavili svoj električni superautomobil Concept Two, odlučili snimiti spot u kojem je glavna uloga povjerena upravo tom automobilu, i to na otoku Pagu.
Spot i fotografije su fantastični, a ono što je zanimljivo, Rimac je nakon Ženeve s tim automobilom otputovao u SAD, na salon automobila u New York, zbog čega ga ovih dana uostalom nema na zagrebačkom salonu automobila, tako da će promomaterijali s Paga sasvim sigurno osvojiti i jednu od najutjecajnijih država svijeta. Kad je Rimac u pitanju, njegov C_Two nedavno je utjecajni njemački AutoBild proglasio najmoćnijim sportskim automobilom na svijetu pa će i ta činjenica sasvim sigurno jako dobro, kad ju se poveže s paškim spotom, djelovati na hrvatski, posebno paški turizam.
Od Terrora do Voguea
A da je vrijeme prije i nakon ovogodišnjeg Uskrsa jako blagotvorno za promociju Paga, pokazao je i početak emitiranja serije »The Terror« Ridleya Scotta koja je na AMC kanalu svoju svjetsku premijeru imala na Veliki četvrtak, a također je snimana na Pagu.

Upečatljivi prizori sa snimanja serije "The Terror" / Foto Ambasada film
Producent serije koja je u Hrvatskoj snimana tijekom cijelog lanjskog travnja angažirao je i velik broj hrvatskih filmskih djelatnika i statista. Kako se najavljuje, doseg te serije je izniman, riječ je o milijunima i milijunima gledatelja iz niza država pa je svaka daljnja analiza po pitanju pozitivnog utjecaja na imidž Paga – suvišna. Nakon Dubrovnika, i Pag bi mogao postati zanimljiva destinacija filmskog turizma.

Porche među prvima uočio marketinški potencijal otoka
No da nije Pag pogodan samo za »brutalne« fotografije »brzih i žestokih« – osim Rimca na Pagu su snimali još i Porsche te Mercedes, a automobilske prezentacije jako velikog broja brendova od Chevroleta do BMW-a Pag su birale kao dio testne ture – pokazuje nam jedna sasvim suprotna reklamana djelatnost – modni editorijali. Tako je lani vrhunski hrvatski fotograf Jakov Baričić u Novalji snimio niz uradaka objavljenih u listopadskom izdanju Voguea Latin America. To se snimanje odvijalo na plaži Beriknica u Metajni, dok je glavni model bila Rose Gilroy, kći poznate glumice Rene Russo.
Elle u tajnosti
Dolazak je bio dodatno potaknut uspjehom fotografija koje su već prije na sličnim lokacijama napravljene za ukrajinsko-rusko izdanje Voguea, a da se i na tom planu Novalja etablirala kao idealno odredište, dokazuje i činjenica da su i ovih dana na novaljskim prostorima prisutni modni stilisti, modeli i fotografi jer se snimaju kadrovi za jedan drugi, jednako popularan modni časopis – Elle. Zasad su pojedinosti još uvijek pod velom tajne, no Elle za jednu nama blisku državu uskoro izlazi na tržište tako da će sve tajne biti otkrivene.
U Novalji je sniman i film »Ibiza« redatelja Alexa Richanbacha. Suprug poznate glumice Julije Roberts je na plaži Zrće snimao kadrove tog zanimljivog filma, a dodatna je »slučajnost« i ta da Zrće nazivaju upravo »hrvatskom Ibizom«.
Kameni pejzaži Paga posebno dobro ističu brutalnost ultrabrzih automobila Rimčev bolid savršeno se uklopio u paški okoliš Porche među prvima uočio marketinški potencijal otoka Mercedesov ljepotan na paškim cestama I Vouge otkrio Pag Kamere sad već redovito prisutne Upečatljivi prizori sa snimanja serije »The Terror«
Pag je jedinstven otok koji u najvećem dijelu definira surova kamena ljepota. Taj je prirodni okoliš, kako ističu fotografi specijalizirani za snimanje automobila, toliko dobar da ga je nemoguće stvoriti čak ni – umjetnim, studijsko-digitalnim putem. Kameni pejzaži posebno dobro ističu brutalnost ultrabrzih automobila tako da nije čudno što je omiljen u Porscheu, oni su ga među prvima počeli eksploatirati, da bi se kasnije pojavio i Mercedes, te na kraju Rimac. K tome, Pag je vrlo blizu europskim metropolama, zračna luka u Zadru je udaljena svega nekoliko desetaka kilometara, a i turistički su mu kapaciteti vrlo izdašni, pogodni za ugošćavanje mnogoljudnih ekipa koje snimaju takve uratke.
S druge strane, kad je moda u pitanju, sjeverni dio otoka, Novalja pruža takve kontraste, od Luna do Zrća, za što su inače potrebni čitavi – kontinenti. Stoga je Pag jedan od najvećih hitova unutar marketinške industrije posvećene automobilima i modi, a vrtoglavi se razvoj te produkcije tek očekuje u godinama koje slijede.