Raskošna kolekcija

NEW YEAR’S ISSUE Nova kampanja brenda Identity

Ivana Kocijan

Foto: Franjo Matković, Senja Vild

Foto: Franjo Matković, Senja Vild

Čitava kolekcija odiše duhom '80-ih, a glittera i metalic sjaja ne nedostaje



Blagdansko raspoloženje se osjeća u zraku, a izlozi su prepuni ideja za neki od nadolazećih proslava. Jedan takav u Zagrebu već duže vrijeme plijeni pažnju i osvaja brojne trendseterice te zaljubljen(ic)e u modu. Riječ je o brendu Identity, mladog i iznimno kreativnog dizajnera Igora Djuge. Svaka njegova kampanja čeka se s nestrpljenjem, a iz toga proizlazi još veća inspiracija za neke nove i buduće ideje.


Dokaz da je važno pratiti trendove su upravo žene koje s oduševljenjem nose Identity i koje se u Igorovoj odjeći osjećaju fenomenalno. Kampanja “New Year’s Issue”, govori sama za sebe. Party haljina je nešto što bi svaka žena trebala imati u svome ormaru i to je klasik od kojega se ne odustaje i koji nikada neće izaći iz mode.


Čitava kolekcija odiše duhom ’80-ih, a glittera i metalic sjaja ne nedostaje. Sve popularnija oversize odijela su također dio kolekcije i iznimno su ženstvena. Kažu da odijelo ne čini čovjeka, ali ova čine savršenu ženu. Fotografije kampanje potpisuju Franjo Matković i Senja Vild, a model je bila Paula Puskaš (Talia Model).