HTZ u akciji

Na Lonely Planetu pokrenuta stranica “Discover Croatia”

Hina

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocjenjuje da je učinkovita turistička promocija danas nezamisliva bez suradnje s vodećim svjetskim medijskim platformama koje mogu snažno utjecati na turističke trendove



Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Lonely Planet, vodeći svjetski specijalizirani medij za putovanja, pokrenuli su unutar Lonely Planet portala stranicu posvećenu Hrvatskoj – »Discover Croatia«, s četiri nova originalna videa o hrvatskim destinacijama, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.


Dva video materijala kreirana u suradnji s HTZ-om prikazuju Slavoniju kao »neotkrivenu tajnu«, s naglaskom na bogatu eno-gastronomsku ponudu i kulturno-povijesnu baštinu, te Zadar i okolicu kao destinacije pogodne za brojne izlete i aktivnosti, poput planinarenja u Nacionalnom parku Paklenica ili jedrenja u Nacionalnom parku Kornati.


Materijal za druga dva videa snimila je ekipa Lonely Planeta u Zagorju i Međimurju s naglaskom na dvorce, dok su u Istri snimili pojedinosti vezane uz tradiciju potrage za tartufima te pripremanje proizvoda od te delicije, navodi se u priopćenju HTZ-a.




Svi materijali bit će korišteni za oglašavanje, a tržišta koja su uključena u kampanje su Velika Britanija, Njemačka, Poljska, Švedska, Italija i Austrija.


Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocjenjuje da je učinkovita turistička promocija danas nezamisliva bez suradnje s vodećim svjetskim medijskim platformama koje mogu snažno utjecati na turističke trendove.


»Suradnja s Lonely Planetom Hrvatskoj će osigurati velike promotivne efekte i vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih nas posjećuje najveći broj turista«, poručio je Staničić, napomenuvši kako 13 milijuna ljudi na mjesečnoj bazi posjećuje stranice Lonely Planeta.


Kreativni direktor Lonely Planeta Matt Parish izjavio je da je ponosan što ta platforma ima priliku pridonijeti promociji Hrvatske u svijetu, jer je riječ o destinaciji koja obiluje raznolikošću koja ju čini pravim mjestom za istraživanja.


Lonely Planet je vodeća turistička medijska kuća i vodeći svjetski brand turističkih vodiča s tradicijom od 1973. godine. Tijekom protekla četiri desetljeća objavila je više od 145 milijuna vodiča, a da je riječ o bitnom izvoru informacija za brojne ljubitelje putovanja diljem svijeta potvrđuje vrlo posjećena stranica Lonely Planeta koja je prevedena na 14 jezika te više od 14 milijuna fanova koji aktivno prate kanale Lonely Planeta na društvenim mrežama, navode iz HTZ-a.


Lonely Planet već sedmu godinu zaredom sastavlja referentni popis »Best in Europe« koji sadrži deset prioritetnih destinacija Europe koje bi upravo sada trebale biti na radaru svjetskih putnika, a u odabranom i elitnom društvu našla se i Istra, koja je dobila prestižno priznanje Best in Europe 2019.