Hrabri telefon dostupan je i preko chata
Ako dijete nazove savjetodavnu liniju Hrabrog telefona, informacija o pozivu neće se pokazati na ispisu poziva, tj. na mjesečnom telefonskom računu, pa će razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona ostati tajan
Hrabri telefon nudi besplatnu pomoć i podršku djeci, njihovim obiteljima, stručnjacima, ali i drugim odraslim osobama koje žele pomoći nekom ugroženom djetetu u okolini.
Hrabri telefon uveo je i chat kao mogućnost pružanja pomoći i podrške od strane stručnjaka. Podrška putem chata pruža se radnim danom od 15 do 18 sati putem web stranice udruge Hrabri telefon. Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman.
Ako dijete nazove savjetodavnu liniju Hrabrog telefona, informacija o pozivu neće se pokazati na ispisu poziva, tj. na mjesečnom telefonskom računu, pa će razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona ostati tajan.
„Ponekad je neke stvari lakše napisati nego reći„
Ovu rečenicu napisao je jedan osnovnoškolac o tome što misli o chatu kao načinu pružanja pomoći djeci.
Kao i savjetodavna linija, chat je također namijenjen djeci koja imaju potrebu popričati s nekim o problemu koji ih muči, posavjetovati se, dobiti potrebnu podršku te informacije kome se dalje obratiti kako bi se problem riješio. Nekoj djeci je draže potražiti pomoć tim putem, jer osjećaju da im je lakše nešto povjeriti putem tipkovnice, osjećaju da je anonimnost između njih i savjetovatelja još veća nego na telefonu.
Hrabri telefon za mame i tate (broj telefona je 0800 0800) je sigurno i povjerljivo mjesto kojemu se svaki roditelj i druga odrasla osoba zabrinuta za dobrobit djeteta može obratiti kako bi porazgovarala sa stručnom osobom ili potražila savjet kako postupiti ili se postaviti u određenoj situaciji vezanoj uz dijete. Otvorena je svakim radnim danom od 9 do 20 sati.
Hrabri telefon za mame i tate je mjesto gdje roditelj može razgovarati o svim nedoumicama vezanim uz pozitivan psihosocijalni razvoj djeteta. Linija je mjesto gdje roditelj može očekivati podršku i savjet s područja kompetentnog roditeljstva, poboljšanja komunikacije s djetetom ili mladom osobom unutar obitelji, kako razgovarati s djetetom o razvodu, svih oblika zlostavljanja i zanemarivanja djeteta te ostalih područja usko vezanih uz zaštitu djetetovih potreba i prava, ali i odgovornosti. Važno je za znati da je razgovor povjerljiv te sve informacije ostaju između nazivatelja i osobe s kojom ste razgovarali na liniji – volonterom Hrabrog telefona.
U svojem radu Hrabri telefon se vodi načelima: – dostupnosti (sve aktivnosti i usluge su besplatne za krajnje korisnike); povjerljivosti (informacije o korisnicima se koriste isključivo za statističke obrade i analize i nisu dostupne javnosti) tenajboljih interesa djeteta (savjetovanje i podrška usmjeravane su ovim načelom).
Također, u svakodnevnom radu organizacija je ulagala trud i napore u postizanje i poticanje pozitivnih promjena u društvu ali u vlastiti rast i napredak u pogledu stručnih standarda kvalitete u pružanju usluga krajnjim korisnicima ali i brige za zaposlenike i volontere kojih se više od 500 do sada uključilo u rad Hrabrog telefona.