Domaća aviokompanija

Croatia Airlines leti samo u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London

Hina



Cjelokupni opseg letenja Croatia Airlinesa je zbog pandemije koronavirusa trenutno sveden na letove iz Zagreba u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London, priopćila je u ponedjeljak domaća aviokompanija.


Naime, nakon odluke Stožera civilne zaštite o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u Hrvatskoj, Croatia Airlines je obustavio sve letove unutar Hrvatske od 25. ožujka do 19. travnja. S početkom ljetnog reda letenja, koji vrijedi od nedjelje, 29. ožujka, cjelokupni opseg letenja sveden je tako na obavljanje izravnih letova iz Zagreba u Frankfurt, Bruxelles, Amsterdam i London Heathrow.


U Croatia Airlinesu kažu kako se ti letovi obavljaju kako bi se i dalje osigurala povezanost  Hrvatske s Europom i ostatkom svijeta, a istodobno omogućio povratak hrvatskih građana u domovinu te odlazak inozemnih državljana u njihove matične zemlje.




Na taj način nacionalni avioprijevoznik, ističe se, pruža  dodatnu podršku zaštiti cjelokupnog javnozdravstvenog sustava u državi.


Ujedno se najavljuje mogućnost dodatnih ad hoc izmjena u već reduciranom planu letenja, ovisno o razvoju epidemiološkog stanja u  Hrvatskoj i inozemstvu, te preporukama hrvatskih i svjetskih javnozdravstvenih vlasti.


Na internetskim stranicama tvrtke  redovito se objavljuju informacije o letovima koji se planiraju obaviti, kao i sve ostale važne informacije za putnike, a svaki putnik i svaka zrakoplovna karta bit će obrađeni u skladu s prilagođenim pravilima koja je tvrtka donijela zbog epidemije koronavirusa.


Putnici trebaju kontaktirati prodajna mjesta Croatia Airlinesa prije datuma planiranog putovanja, što je osnovni preduvjet za dogovor oko organizacije putovanja u razdoblju nakon smirivanja epidemije.


“Zbog opsežnih i konstantnih promjena u redu letenja, obavijest putnicima o otkazivanju leta može stići sa zakašnjenjem te, u rijetkim slučajevima, izostati. Croatia Airlines stoga poziva putnike da navedene informacije prate i na kompanijskoj web stranici i da se o statusu svog leta informiraju neposredno prije putovanja”, zaključuje se u priopćenju.