Proboj domaće franšize

Riječki Surf’n’Fries ulazi na neke od najpoznatijih svjetskih stadiona – u Francuskoj i Velikoj Britaniji

P. N.

Surf'n'Fries / Snimio Vedran KARUZA

Surf'n'Fries / Snimio Vedran KARUZA

“Evo sada je i službeno! Ovo ljeto smo potpisali ugovor sa Rapid Retail tvrtkom iz U.K.-a gdje će Rapid Retail kao naš franšizer postaviti Surf’n’Fries na mnogim stadionima u U.K.-u i Francuskoj….  Stade de France, Old Trafford i mnogi drugi… Here we come!!!”, objavio je Andrija Čolak



Upravo u jednoj od najgorih godina, obilježenoj pandemijom, neke hrvatske kompanije napravile su neke od svojih najjačih proboja. Dobra vijest ponovno je postala i riječka franšiza Surf’n’Fries koja novim ugovorom s britanskom tvrtkom Rapid Retaildobiva ulaz na najveće britanske i francuske stadione, na kojima ova grupa radi, piše portal Plava kamenica.


“Evo sada je i službeno! Ovo ljeto smo potpisali ugovor sa Rapid Retail tvrtkom iz U.K.-a gdje će Rapid Retail kao naš franšizer postaviti Surf’n’Fries na mnogim stadionima u U.K.-u i Francuskoj….  Stade de France, Old Trafford i mnogi drugi… Here we come!!!” objavio je u petak na Facebooku suosnivač Surf’n’Friesa Andrija Čolak.


Rapid Retail su specijalisti za pop-up maloprodaju, a s partnerstvom sa Surf’n’Fries pokreću diviziju za hranu i piće. “Oduševljeni smo što možemo objaviti naš novi projekt Rapid Food & Beverage i naše uzbudljivo novo partnerstvo sa Surf’n’Fries – prvim u rastućem portfolio m brendova s kojima ćemo raditi. Naš je cilj donijeti genijalnu hranu na mjesta velikih događaja,” izjavio je Charlie Daffern, Rapidov direktor poslovnog razvoja za Europu.




Od 2007. do danas Rapid Retail s različitim je formama prodajnih mjesta ušao na neke od najvažnijih i najposjećenijih evenata na svijetu, uključujući velike nogometne utakmice, festivale i koncerte, razvijajući se na iskustvu osnivača Nicka Dafferna, koji je izgradio karijeru na merchandisingu i marketingu velikih međunarodnih priredbi.