Radovi

Na riječkoj obilaznici zatvoreno skretanje s čvora Orehovica prema Ulici Franje Račkog

Marinko Glavan

Foto Mateo Levak

Foto Mateo Levak

Vozači će za trajanja radova morati koristiti obilazne pravce i ostale čvorove na obilaznici



Na čvoru Orehovica na riječkoj obilaznici zatvoreno je skretanje iz smjera Zagreba prema Ulici Franje Račkog, a time i prema centru Rijeke pa će vozači za trajanja radova morati koristiti obilazne pravce i ostale čvorove na obilaznici.


Riječ je o radovima na drugoj i trećoj fazi izgradnje čvora Orehovica, vrijednima gotovo osam milijuna eura koji su započeli prošle godine.





Izvode ih GP KRK d.d. i Zagreb-Montaža d.o.o., nadzor obavlja zajednica ponuđača koju čine CONtech d.o.o., CONAS d.o.o. i NIEVELT INGENIEUR GmbH. a rok za završetak je 18 mjeseci, što znači da bi trebali biti dovršeni polovicom iduće godine.


Druga faza obuhvaća rekonstrukciju lokalnog izlaza s autoceste A6 na Ulicu Franje Račkog i lokalnog izlaza s Ulice Franje Račkog na autocestu A7, odnosno obilaznicu, u smjeru čvora Škurinje, dok treća faza predviđa izgradnju ulazne rampe iz Ulice Franje Račkog na autocestu A6 u smjeru Zagreba i rekonstrukciju Ulice Put pod Rebar.



Trenutno su u tijeku ili u pripremi radovi na izradi upornjaka i središnjeg stupa nadvožnjaka Orehovica, dugog 250 metara, kojim će se vozila uključivati na autocestu A7 na čvoru Orehovica, iz smjera Ulice Franje Račkog prema Zagrebu.


Započinju i radovi na miniranju visokog zasjeka uz postojeći kolnik obilaznice u smjeru Zagreba, kako bi se omogućilo njegovo proširenje radi priključivanja novog nadvožnjaka na autocestu u smjeru Zagreba.



Zbog toga je, za vrijeme izvođenja radova, trajno zatvorena izlazna prometna traka u smjeru Ulice Franje Račkog i Grobničke ceste, dok će drugi pravci kretanja, uz lokalna suženja i privremenu prometnu regulaciju, prema informacijama iz Hrvatskih autocesta, biti otvoreni za promet za cijelo vrijeme izvođenja radova.



Inače, lokalne rampe druge faze već su izgrađene, ali ih je njihovo izmještanje nužno zbog prometno-tehničkih razloga i izgradnje treće faze.


Pri tom će denivelirana rampa preko postojećeg čvora prelaziti nadvožnjakom Orehovica. Izgradnjom navedene rampe proširuje se i sjeverni kolnik čvora zbog čega je potrebno dijelom izmjestiti i lokalnu cestu Put pod Rebar.