TZ KVARNERA

Kampovi čak 27 posto bolje popunjeni nego rekordne 2019.

Alenka Juričić Bukarica

Kamp Njivice

Kamp Njivice

Ovogodišnji listopad na 72% noćenja iz listopada 2019. i 95% više u odnosu na lanjski listopad



Na Kvarneru je u listopadu ostvareno nešto više od 100 tisuća dolazaka i 382 tisuće noćenja, što je 72 posto ostvarenih noćenja iz listopada rekordne 2019. i 95 posto više u odnosu na listopad prošle godine.


Ukupno je, pak, od početka godine do kraja listopada kvarnerska regija imala 2,2 milijuna dolazaka i 14,9 milijuna noćenja, čime je dostignuto čak 79 posto ukupnih noćenja iz 2019. te ostvareno 38 posto više noćenja u usporedbi s istim razdobljem lani.


Pokazuju to najnoviji podaci Turističke zajednice (TZ) Kvarnera prema kojima su gosti iz Njemačke i dalje kvarnerski gosti broj jedan. Tako su u listopadu Nijemci ostvarili 130 tisuća noćenja, što je više od 200 posto u odnosu na prošlu godinu te 81 posto noćenja ostvarenih u 2019. godini.


Gosti traže kvalitetu




– Posezonu na Kvarneru, dakle rujan i listopad, odradili smo zaista jako dobro. Samo u rujnu i listopadu ostvareno je gotovo 2,5 milijuna noćenja što znači da je Kvarner bio samo 9 posto manje posjećen u odnosu na rujan i listopad rekordne 2019. godine.


Što se tiče smještaja, kampovi su u listopadu zabilježili nikad bolju popunjenost, i to 27 posto više u odnosu na listopad 2019. godine te ogromnih 268 posto više nego prošlogodišnjeg listopada. Uz kampove, i obiteljski smještaj je bio izvrsno popunjen, a to nam pokazuje i broj ostvarenih noćenja.


Naime, u listopadu je obiteljski smještaj ostvario jednak broj noćenja onome iz listopada 2019. godine. Pritom su ponovo najtraženiji bili smještajni objekti najviše kategorije, dakle, oni s 4 i 5 zvjezdica.


Kvaliteta se traži i gosti ne bježe od toga da plate i nešto veću cijenu kako bi dobili kvalitetnu uslugu, istaknula je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera.


Također je dodala da se ulaganja u kvalitetu ne odnose samo na smještaj i broj zvjezdica, nego na cjelokupnu ponudu destinacije, i to od gastronomije kod koje su vidljivi izvrsni rezultati dugotrajnih ulaganja koji su kvarnerskim restoranima, primjerice, donijeli Michelinove zvjezdice i preporuke, JRE oznake i slično, do vinara, ali i odličnih outdoor mogućnosti.


Njih su, pak, prepoznali i brojni organizatori poznatih svjetskih i europskih sportskih događanja kao što su svjetska imena Ironman grupa ili NASCAR.


– Tu su zatim i dobro poznate zdravstvene poliklinike i thalassotherapije u kojima se liječe mnogi profesionalni sportaši i koje danas nude posebno pripremljene post-COVID programe oporavka. Sve to i još puno više znači ulaganje u kvalitetu i ponudu destinacije, dodala je direktorica županijskog TZ-a.


Jesenski »šušur«


Što se tiče posjećenosti subregija, u listopadu je Gorski kotar dostigao 98 posto, cresko-lošinjski otoci 97 posto noćenja, a riječko područje 86 posto noćenja u usporedbi s listopadom 2019. U odnosu na lani, očekivano, sve kvarnerske subregije bilježe velike poraste u noćenjima.


– U nekim od kvarnerskih destinacija i tijekom rujna i listopada imali ste osjećaj »šušura« kao i u godinama prije pandemije. Vraćaju se i organizirane ture i putovanja, posebice iz Njemačke, a to je važan profil gostiju za Kvarner jer prethodnih godina su nam upravo autobuseri, agencije i touroperatori u razdobljima predsezone i posezone donosili značajan broj gostiju.


Najveći broj gostiju došao je upravo s nama najbližih i najvažnijih inozemnih tržišta na kojima smo provodili najveći broj naših PR kampanja. U 2022. godini kao zajednički cilj i dalje nam ostaje zadržati status jedne od najsigurnijih zemalja na Mediteranu, zaključila je Peršić Živadinov.


Skijaška sezona nova prilika za Platak i Gorski kotar


Gorski kotar je ove godine, iako se radi o daleko manjem turističkom prometu u odnosu na morske destinacije, iznimno tražen. Naime, na području Gorskog kotara je od početka godine ostvaren gotovo jednak broj noćenja kao u 2019. i 2018. godini.


– S obzirom na odlične turističke rezultate koji se od početka godine ostvaruju u Gorskom kotaru, pokazuje se da se ovo područje počelo polako, ali sigurno razvijati u cjelogodišnju destinaciju, posebice kad je riječ o domaćim gostima.


Oni su, pak, od siječnja do listopada ove godine ostvarili 2,3 milijuna noćenja, što znači da su time dostigli 82 posto noćenja i 4 posto više dolazaka iz 2019.


Domaći gosti nam i dalje ostaju u fokusu, posebice sad kad dolazi vrijeme adventa, koji zasigurno ni ove godine još neće zaživjeti onako kako smo navikli, a nakon adventa slijedi zimska skijaška sezona gdje će ponovo Platak i Gorski kotar dobiti svoju priliku, rekla je Irena Peršić Živadinov.