Iznajmljuju se poslovni prostori

Grad Rijeka objavio dugoočekivani natječaj: “Galeb” traži ugostitelje i hotelijere

Bruna Matičić

Razgled broda bit će 17. srpnja od 10 do 11 sati / Foto M. GRACIN

Razgled broda bit će 17. srpnja od 10 do 11 sati / Foto M. GRACIN

Za sve zainteresirane prijavitelje održat će se i razgled broda 17. srpnja od 10 do 11 sati, dok je u 14 sati organiziran i razgled pozicije priveza na riječkom lukobranu



 


RIJEKA – Grad Rijeka jučer je objavio dugoočekivani natječaj za zakup broda »Galeb« kojim ugostiteljima, hotelijerima i pružateljima usluge smještaja nudi 1.100 kvadrata po početnoj cijeni od 11,2 eura.


Kao što je već i najavljeno, u zakup se daje dio gornje palube ukupne površine od 323 četvorna metra interijera i do 343 »kvadrata« otvorene palube namijenjenih pružanju ugostiteljske djelatnosti te dio gornje i glavne palube ukupne površine od 401 kvadrata čija je namjena pružanje usluge smještaja.




Svi zainteresirani za obavljanje djelatnosti na brodu Galeb moraju poslati pisanu prijavu s utvrđenim prilozima za sudjelovanje u licitaciji te je dostaviti osobno ili preporučenom pošiljkom u pisarnicu Grada Rijeke, Titov trg 3, i to najkasnije do 25. srpnja 2023. godine u 15.30 sati. Iz Grada Rijeke napominju da su natjecatelji u obrascu prijave dužni prijaviti obje ponuđene djelatnosti, a odabrani najpovoljniji natjecatelj je obavezan obavljati obje djelatnosti, svaku u naznačenom dijelu ovog plutajućeg objekta. Licitacije i odabir najpovoljnijeg prijavitelja održat će se dva dana nakon natječaja, 27. srpnja u 10 sati. U međuvremenu, za sve zainteresirane prijavitelje održat će se i razgled broda 17. srpnja od 10 do 11 sati, dok je u 14 sati organiziran i razgled pozicije priveza na riječkom lukobranu.


Detaljne informacije natječaja poput cjenika usluga, lokacije priveza, plana komercijalnih prostora te očitovanje projektanata i posebnih uvjeta Konzervatorskog odjela u Rijeci mogu se naći na službenoj stranici Grada Rijeke gdje se nalazi obrazac za prijavu i svi potrebni dokumenti.