Virtualna prezentacija

Gosti iz Srbije pozvani na kvarnersko sunce i more

Alenka Juričić Bukarica

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Kvarner je predstavljen kao jedinstvena regija s odličnom eno i gastro ponudom, ali i kao najbliža morska destinacija za ljetni odmor svim gostima iz ovog dijela Europe



Turistička zajednica Kvarnera nakon nastupa na virtualnim turističkim sajmovima BIT Milano i bečkom Ferienmesseu, nastavila je s predstavljanjem ponude regije na geografski gledano najbližim tržištima koja imaju mogućnost brzo se prilagoditi okolnostima u smislu odlučivanja na putovanje u posljednji trenutak te olakšane mobilnosti zbog blizine.


Noviteti u ponudi


Županijski TZ je tako u suradnji sa srpskim specijaliziranim »TU magazinom«, koji je posvećen turizmu, ugostiteljstvu i HoReCa sektoru u Srbiji i čitavoj regiji, organizirala posebnu virtualnu prezentaciju na kojoj su sudjelovali predstavnici turističkih agencija, bloggeri i mediji iz Srbije, ali i drugih zemalja iz regije.


U očekivanju popuštanja ograničenja u putovanjima među zemljama, kroz prezentaciju su predstavljeni noviteti u ponudi i turističkim proizvodima te aktualnosti s područja Kvarnera za ovu godinu.




Uz opću kvarnersku turističku ponudu, poseban naglasak stavljen je na eno-gastro ponudu te na zdravstveni turizam. Kvarner je predstavljen prvenstveno kao jedinstvena regija s odličnom eno i gastro ponudom, ali i kao najbliža morska destinacija za ljetni godišnji odmor svim gostima iz ovog dijela Europe.


– Virtualna prezentacija Kvarnera održana za tržište Srbije i zemalja iz regije jedna je u nizu naših ciljanih promotivnih aktivnosti. Prezentacija je bila namijenjena poslovnom turističkom sektoru iz ovog dijela Europe, koji će dalje komunicirati vijesti i informacije o Kvarneru.


Tako smo kao najavu za prezentaciju dogovorili niz objava na društvenim mrežama, zatim newsletter, osmislili atraktivnu pozivnicu na prezentaciju te se odrađuje i oglašavanje na specijaliziranim portalima.


Nakon prezentacije također je dogovorena objava PR tekstova o Kvarneru koji pozivaju na uživanje u suncu, moru i dobroj hrani – kazala je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ-a Kvarnera.


Brzo dostupno


Podsjetila je i kako gosti iz Srbije spadaju u za Kvarner najbliža tržišta.


– Naime, udaljenost od oko 550 kilometara zahvaljujući dobroj cestovnoj povezanosti čini nas kao regiju lako i brzo dostupnom. Stoga kontinuirano radimo na održavanju pažnje naših gostiju, posebice na tržištima koja su nam i tijekom 2020. godine bila vjerna, usprkos svemu.


Suradnja i njegovanje odnosa s inozemnim predstavnicima medija i turističkih agencija izuzetno nam je važna jer doprinosi održavanju vidljivosti i imidža regije Kvarnera. Putem njihovih kanala informacije o Kvarneru proširit će se među velikim brojem ljudi iz sektora turizma i turističkih putovanja, zaključila je Peršić Živadinov.