Dvodnevni skup

Otvoreni Dani e-učenja Sveučilišta u Rijeci: Lideri u inovativnom obrazovanju

Ingrid Šestan Kučić

SNIMIO VEDRAN KARUZA

SNIMIO VEDRAN KARUZA



RIJEKA – Sveučilište u Rijeci bilo je prvo hrvatsko sveučilište koje je donijelo strategiju o e-učenju te se počelo time sustavno baviti – istaknula je na današnjem otvorenju Dana e-učenja Sveučilišta u Rijeci rektorica prof. dr. Snježana Prijić Samaržija. Riječ je o dvodnevnom skupu koji se organizira u okviru obilježavanja 50. godišnjice Sveučilišta, a čiji je cilj potaknuti inovacije u obrazovanju i stvoriti zajednicu nastavnika spremnih na unapređenje kvalitete visokog obrazovanja uz pomoć naprednih tehnologija. Dani e-učenja posvećeni su razmjeni ideja, iskustava i dobrih praksi među nastavnicima i studentima, a sve s ciljem poboljšanja nastavnog procesa putem ili uz pomoć digitalnih tehnologija.


Dodajući da je riječko Sveučilište svojevrsni lider u e-učenju te da prvo ima usustavljen okvir hibridne nastave i hibridnog učenja rektorica je podsjetila i da je ta ustanova prva pokrenula sustav osiguranja kvalitete za e-učenje te da ima i dobro povjerenstvo za on line učenje.


– Ono što je današnjica i što će biti budućnost je digtalna transformacija sveučilišta koja uključuje širi element od samog učenja i poučavanja, ali učenje i poučavanje su srž digitalne transformacije, kazala je rektorica.





Prorektorica za studije, studente i osiguravanje kvalitete prof. dr. Marta Žuvić istaknula je da su elementi e-učenja postali sastavni dio nastave Sveučilišta u Rijeci.


– Imamo e-kolegije u hibridnom i u potpunom on line obliku koji su dio sveučilišne nastave, a sada postaju i dio našeg Pravilnika o studiranju. To je jedan od elemenata koji je naša inovativnost, istaknula je prorektorica.


Predsjednik Povjerenstva za on line učenje Sveučilišta u Rijeci dr. Tomislav Jurkić najavio je da će tijekom skupa sudionici imati priliku sudjelovati na radionicama koje će im pružiti praktična znanja i vještine u primjeni tehnologije u obrazovanju, a program uključuje niz predavanja, predstavljanja primjera dobre prakse i e-projekata te okrugli stol o temi ”Umjetna inteligencija i budućnost visokog obrazovanja: potencijali i ograničenja” zaključivši kako ChatGPT predstavlja prekretnicu i za nastavu te da nastavnici nove tehnologije trebaju što bolje i efikasnije primijeniti u nastavi.