
Foto Lošinj Hotels i Villas
povezane vijesti
U vremenu kada hrvatsko gospodarstvo sve više ovisi o doprinosu stranih radnika, Lošinj Hotels & Villas, dio grupe Jadranka turizam, ističe se kao primjer pozitivnih praksi uključivanja i međusobnog obogaćivanja zajednice. Kroz inovativne ESG aktivnosti (Environmental, Social and Governance – okolišno, društveno i korporativno upravljanje), ova tvrtka pokazuje kako različitosti mogu biti izvor snage, napretka i održivosti.
Kao dokaz sustavne i snažne zaštite okoliša plaže lošinjskih hotela Punta, Aurora, Bellevue i Alhambra okićene su ove godine plavim zastavama, a podizanje Plave zastave povjereno je osobama koje predstavljaju vrijednosti, doprinos, raznolikost i otvorenost lošinjske zajednice.
Prvu zastavu u Sunčanoj uvali podigla je Jelena Basta, voditeljica udruge Plavi svijet, koja već 25 godina predano radi na očuvanju lošinjskog i kvarnerskog podmorja s posebnim naglaskom na zaštitu dupina i morskih kornjača. Povod je bio Svjetski dan morskih kornjača, a događaj je posebno obilježilo puštanje na slobodu izliječene morske kornjače iz centra Plavi svijet.
Druga zastava podignuta je pod motom “Ljubav spaja kulture – pozitivna inkluzija novih stanovnika”, a zajednički su je podigli vrijedni djelatnici Boutique Hotela Alhambra Danna Cruz-Rodriguez iz Kolumbije te njen zaručnik iz Hrvatske, Mario Jurić. Njihova poslovna i ljubavna priča započeta u Boutique Hotelu Alhambra, potvrđuje da razlike u kulturi i podrijetlu mogu biti temelj za stvaranje novih vrijednosti i obogaćivanje života na otoku. Danna i Mario najavili su nam kako će svoju ljubav okruniti vjenčanje krajem ove godine u Kolumbiji.
Treću zastavu podigao je omiljeni zaposlenik hotela Bellevue, sushi majstor Larry Jr. Maghuyop Bacongco s Filipina, uz snažnu poruku: “Nije važno odakle dolaziš, već kakav si čovjek”. Time je zajednica Lošinja izrazila zahvalnost i poštovanje prema svima koji, iako daleko od svog doma, svojim radom i ljudskošću obogaćuju Lošinj i šire gastronomske horizonte otoka. Ti ljudi su dolaskom na Lošinj prigrlili korporativnu kulturu svog poslodavca Jadranke turizam i prepoznali otvorenost kolega i svih Lošinjana.
Tvrtka Jadranka turizam s Lošinja jedna je od vodećih hotelskih kompanija u luksuznom, premium segmentu i u segmentu kampinga na hrvatskoj obali, a ovo je samo jedna od inicijativa kojima želi osigurati održivost svog poslovanja i održivost življenja na Cresu i Lošinju.
Ante Vranješ, direktor za korporativne poslove i ESG u Lošinj Hotels & Villas, naglašava:
– Ovom inicijativom željeli smo pokazati da inkluzija i raznolikost nisu samo poslovna potreba, već i naša vrijednost i identitet. Različitost oplemenjuje zajednicu, donosi nove kvalitete i širi horizonte, što se pozitivno odražava na privlačenje talenata iz čitavog svijeta, ali i na ono što nudimo našim gostima, pomaže nam da prepoznamo njihove potrebe i očekivanja. Važno je razumjeti i prepoznati želje naših zaposlenika kako bismo mogli i našim gostima pružiti još kvalitetniju i autentičniju razinu usluge. Zaposlenici moraju vidjeti u našem svakodnevnom odnosu prema njima, ali i u simboličkim gestama da tvrtka prepoznaje njihov vrijedan rad i doprinos užoj i široj zajednici. Zajednički, poštujući svakog pojedinca u društvu možemo puno više i puno bolje, ističe Vranješ.
Primjer Lošinj Hotels & Villas potvrđuje da pozitivne prakse uključivanja stranih radnika mogu biti ključ za izgradnju otvorenije, tolerantnije i uspješnije zajednice. Jer, kako kaže stara poslovica: “Nije važno odakle si, nego kakav si.”
Da, i ove lošinjske priče su – hrvatski turizam. Najuspješniji dio hrvatskog gospodarstva koji potvrdu svoje vrijednosti uvijek dobiva isključivo utakmicama na globalnoj sceni. Mada, kako se čini umjesto dobre inkluzije bez koje nam nema budućnosti, nama će opet biti draže – kuglice sladoleda.