Zamrznuo mirovinu

Pet desetljeća na vratima hotela. Gospodin Duško i u 72. godini dočekuje turiste u Opatiji

Aleksandra Kućel Ilić

Duško Vrzić / Foto: M. LEVAK

Duško Vrzić / Foto: M. LEVAK

Ovaj posao, kao i svaki vezan uz turizam, ugostiteljstvo i hotelijerstvo, jednostavno moraš "nositi u srcu" – govori vitalni Duško Vrzić



OPATIJA – Volim raditi s ljudima, pomagati im, pokazati gostoprimstvo i dobrodošlicu turistima i biti kreator jedne priče koja će Opatiju koja je moj grad i u kojoj oduvijek živim prezentirati u najljepšem svjetlu. Sa zadovoljstvom u Liburnia Riviera Hotelima radim sada već i peto desetljeće i nastavit ću sve dokle god me budu tražili i dok me zdravlje posluži.


Moja je uloga da turistima poželim dobrodošlicu, dopratim ih do recepcije, pomognem nositi prtljagu i parkirati auto ako je potrebno. Ja sam bagažist, odnosno nosač prtljage, no u praksi se trudim da prilikom kontakta s gostima ponudim puno više od same osnovne usluge i da se gosti koji dođu u ovaj grad osjećaju što ugodnije – ispričao je 72-godišnji Opatijac Duško Vrzić koji radi u hotelu Imperial u Opatiji i za sebe će reći da je »dijete Liburnia Riviera Hotela«, a ljubav prema poslu koji mu je obilježio život dovela ga je do odluke da mirovinu »zamrzne« i u osmom desetljeću života prihvati izazov i – nastavi raditi.



Počeo u Kvarneru




Karijeru je sedamdesetih godina prošlog stoljeća započeo u najstarijem hotelu u Opatiji i na hrvatskoj obali Jadrana, u hotelu Kvarner, a nastavio u drugom najstarijem hotelu u gradu, u hotelu Imperial, gdje se, kako je istaknuo, izvrsno slaže s kolegama te mlađima sa zadovoljstvom prenosi svoja znanja i iskustva.


Najdraže mu je kad dobije kompliment na račun izgleda jer doista – uz besprijekoran stas i mladoliko držanje i u ophođenju s gostima i u svakodnevici dok šeće Opatijom – nitko u njemu ne bi prepoznao potencijalnog »penzića«.


– Ključ moje kondicije je vjerojatno u genima i u prekrasnoj Opatiji koja pruža sve uvjete za kvalitetno provođenje vremena na otvorenom. U mlađim danima sam se bavio sportom, prvenstveno vaterpolom, a vjerojatno jedan dio svoje okretnosti mogu zahvaliti i poslu koji je dinamičan i koji me ispunjava. Rekao bih da ovaj posao, kao i sve djelatnosti vezane uz turizam, ugostiteljstvo i hotelijerstvo, jednostavno moraš »nositi u srcu«.


Ako to što radiš ne voliš, bit će ti teško shvatiti da se u ovome poslu radi i nedjeljama i praznicima i – od svega neće biti ništa.


U mom slučaju, zadovoljstvo mi je raditi i ovaj me posao »drži na životu«. Čini me veselijim i svakodnevno sa zadovoljstvom dolazim na posao. Svaki je gost dobrodošao, u Opatiji se trebamo pobrinuti da dobije vrhunsku uslugu i da ga ugostimo kao da je kralj – posvjedočio je Vrzić koji je tijekom dugih godina vjernosti LRH-u ugostio, ali i iz Opatije ispratio, na tisuće ljudi svih dobi i zanimanja.


Djelatnik mjeseca


Uz sve kvalitete koje ga krase, govori i strane jezike i uz hrvatski vrlo se dobro služi i talijanskim, njemačkim, engleskim i slovenskim jezikom.


Kaže da je kompanijom čije redove predstavlja zadovoljan te je tijekom karijere dobio i nagradu za djelatnika mjeseca.


Zbog svega što je dao opatijskom turizmu, otišlo se i korak dalje, pa je tako nominiran i za dobivanje prestižne nagrade Hrvatske turističke zajednice »Čovjek – ključ uspjeha«.


– Čovjek koji sa zadovoljstvom dolazi na posao ne radi zbog nagrada jer je raditi posao koji voliš već samo po sebi nagrada. Pa ipak, ova nominacija mi predstavlja veliku čast i zadovoljstvo – zaključio je Duško Vrzić.


LRH: Duško je primjer mlađim generacijama


O neobično vrijednom kolegi nekoliko su riječi rekli i iz same tvrtke LRH, inače najjačeg hotelskog lanca na Opatijskoj rivijeri.


– Naš dragi kolega Duško cijeli je svoj radni vijek proveo u tvrtki Liburnija. Njegov entuzijazam, osmijeh na licu i dobrohotnost primjer su mlađim generacijama kako se odnositi prema gostu, a gosti ga izuzetno cijene i poštuju.


Duško je u pravom smislu riječi ona mala, važna karika u lancu stvaranja zadovoljstva gostiju i posljedično promociji kako naše tvrtke, našega gostroprimstva, ali i same destinacije.


Upravo iz tog razloga odlučili smo kandidirati ga, zajedno s kolegicom Ivankom Šebetić, za ovogodišnju nagradu Hrvatske turističke zajednice »Čovjek – ključ uspjeha«.


I nije važno hoće li pobijediti, ponosni smo na njega kao našeg djelatnika i kao tvrtka čvrsto stojimo iza njega i njegovih dostignuća.


Jer svaki i naoko mali doprinos, u zajedništvu čini veliku razliku – izjavio je Igor Nekić, izvršni direktor operacija Liburnia Riviera Hotela.