Pripreme za sezonu

Opatijske plaže tek su djelomično uređene za kupače. Lido spreman, Slatina čeka ležaljke, a Ičići koncesiju

Aleksandra Kućel Ilić

Na Lidu i Angiolini postavljena je mreža, a zadnja četiri tjedna uređuju se punom parom. Na Slatini zasad još nema niti ležaljki, niti suncobrana, niti mreža, a Ičići čekaju dodjelu koncesija



OPATIJA – Dogodilo se sunce! Petak, 26. svibnja, za mnoge početak idealnog »produženog vikenda«, u Opatiju je privukao velik broj posjetitelja. Ugostitelji su se dobro pripremili, osvježavajućih pića ne nedostaje, no što je s kupalištima i plažama?


I njima se »dogodilo sunce«, a turisti koji bi se rado sunčali na ležaljkama, iznajmili suncobrane i sve ono što ljeto čini ljetom, pa čak i kada je tek proljeće, no temperature su ljetne, razočarali su se. Nadali su se da će domaćini u skladu s preuranjenim skokom iz čizama u sandale, koji je već postao nepisano pravilo, na vrijeme pripremiti i urediti kupališta, no primjerice na Slatini, kojom gospodari tvrtka Rivijera plaže, iz neutvrđenih razloga zasad još nema niti ležaljki, niti suncobrana, pa čak nije postavljena niti mreža. Ugostiteljski objekti na kupalištu dobro rade, hlad ovdje, na centralnoj poziciji u samom srcu Opatije, osiguravaju suncobrani, a počela je i sezona tajlandske masaže na ovom kupalištu, no najosnovnijih artikala za ugodniji boravak na moru zasad još nema na raspolaganju. Ljubazno osoblje iz onih objekata koji funkcioniraju nije imalo informacija niti nadležnost otkriti zbog čega su »zapele ležaljke« i kada će se postaviti mreža i očistiti pristupi moru… Obećali su da će nam se javiti nadležni iz vodstva tvrtke pa ćemo službeni odgovor zbog čega je Slatina nespremna za sezonu objaviti kada i ako to učine.


Bez ljetnih sadržaja


Drugi je problem, o kojemu smo već pisali, i u dugotrajnoj proceduri dodjele koncesijskih odobrenja i premda je procedura počela u siječnju, zasad još nije okončana, stoga na nekim inače vrlo popularnim i posjećenim kupalištima poput onog u Ičićima, koje je u ingerenciji Grada Opatije, bez obzira na visoke temperature i prve kupače, još nema klasičnih ljetnih sadržaja. Ne mogu se iznajmiti plažni rekviziti, a kiosci koji u sezoni nude različite ugostiteljske i prigodne trgovačke usluge zasad su još zatvoreni i ne znaju da se Opatiji, koja more, srećom, ima već od ranije i na njegovu »spremnost« ne utječe čovjek, nego vremenske prilike, u svibnju »dogodilo ljeto«.




Što je s opatijskim kupalištima Lido i Angiolina? Dobra je vijest da je mreža postavljena, a zadnja četiri tjedna uređuju se punom parom. U partnerstvo s tvrtkom Gitone, koja je većinski vlasnik LRH-a, ušao je opatijski ugostitelj Stjepan Dunatov i sada se uz njegovu ekipu ova kupališta nastoje što je moguće prije pripremiti za punu kupališnu sezonu. Nije još sve na svome mjestu, no kako se i ovdje ne bi »dogodilo sunce«, ipak se već može iznajmiti ležaljke i suncobrane te od jučer i popiti piće jer je proradio bar na kupalištu Lido.


»Pozitivna zona«


– Kupališta Lido i Angiolina u vlasništvu su Gitone grupe, a ja sam s njima ušao u posao i radim sve operativne i stručne poslove. Preuzeo sam ovaj posao prije četiri tjedna i zadnja tri tjedna danonoćnim angažmanom pokušavamo dovesti Lido u, nazovimo to, »pozitivnu zonu«. Ljudi su najvažniji, želja mi je osigurati kvalitetu i da sve ovo krene na dobar način, no mora se znati da se dobre ekipe dugo stvaraju, a ne u nekoliko tjedana. Za početak danas smo uspjeli otvoriti bar, proradilo je kupalište, za tjedan dana otvorit ćemo i restoran s predivnom terasom, tamo na špici, gdje bazena više nemamo. Moje je mišljenje bilo da uz prekrasno more koje imamo, zaista ne trebamo i bazen na kupalištu. Preuređujemo i Angiolinu, u kojoj ćemo imati jednu prekrasnu kavanicu, a radit će i disko-klub koji će pratiti velika događanja i biti mjesto za zabavu iza 23 sata koja Opatiji nedostaje. Ove sezone će biti tako, disko će raditi ovisno o interesu, kada budu veća okupljanja, a za drugu sezonu imamo planove o kojima još ne bih govorio – rekao je Dunatov, koji je najavio da će ugostiteljski sadržaji ostati dostupni, neovisno o ljetu, tijekom svih dvanaest mjeseci u godini.