TZ

Opatija po posjetu u prosincu druga u Hrvatskoj. Advent oborio sve rekorde

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Rekordni turistički rezultati ostvareni tijekom posljednjeg mjeseca u 2023. godini, prema podacima TZG-a Opatija



Prosinac u Opatiji bio je u znaku Adventa, manifestacije koja iz godine u godinu privlači i oduševljava sve veći broj domaćih i stranih posjetitelja.


Opatija je svojim raskošnim blagdanskim ruhom uz bogate i raznovrsne glazbene i zabavne programe, radionice i animacijske programe za djecu te vrhunsku gastronomiju posjetiteljima stvorila čarobnu atmosferu i nadmašila sva očekivanja.


Tako je Advent postao važna kockica u mozaiku uspješne opatijske priče, a rezultat je to kvalitetne suradnje javnog i privatnog sektora.


Povijesni rekord




U prosincu je ostvareno 62.930 noćenja, rekordni rezultat u povijesti Opatije, što je 43 posto više u odnosu na prosinac 2019. godine.


Prema broju ostvarenih noćenja i dolazaka, Opatija se u prosincu pozicionirala na drugo mjesto u Hrvatskoj, odmah iza Zagreba.


Najviše noćenja ostvarili su austrijski gosti (udio 27 posto), zatim domaći gosti (udio 24 posto), gosti iz Slovenije (udio 17 posto), slijede gosti iz SAD-a, Mađarske, Njemačke, Srbije i Francuske.


Zabilježeno je 25.000 dolazaka, što je 34 posto više u odnosu na prosinac 2019. godine.


Najveći udio noćenja, 91 posto, u prosincu ostvaren je u hotelskom smještaju, 8 posto ostvareno je u obiteljskom smještaju, dok preostalih 1 posto otpada na nekomercijalni smještaj. Od 32 hotela u prosincu bilo je otvoreno njih 24.


Prema cjelogodišnjem poslovanju


Od 1. siječnja do 31. prosinca 2023. u Opatiji je ostvareno 1.203.000 noćenja te 385.000 dolazaka, što je 3 posto više noćenja i 11 posto više dolazaka u odnosu na 2022. godinu.


Najbrojniji gosti došli su iz Austrije i Njemačke s udjelima od 20 posto svaki u ukupnom broju ostvarenih noćenja, a slijede domaći gosti (udio 14 posto), zatim gosti iz Mađarske, Slovenije, Italije, SAD-a, Nizozemske i Srbije.


Čak 70 posto ukupnih noćenja ostvareno je u hotelima, 28 posto u obiteljskom smještaju, a preostalih 2 posto u nekomercijalnom smještaju.


– Zadovoljni smo turističkom godinom, a posebno postignutim izvrsnim rezultatima tijekom predsezone i posezone, što i je naš strateški cilj – cjelogodišnje poslovanje.


Iz godine u godinu radimo na razvijanju i unapređenju turističkih proizvoda po kojima Opatija postaje prepoznatljiva i tražena destinacija, od kongresnog i zdravstvenog turizma, manifestacija koje su postale motiv za dolazak do vrhunske gastronomije, aktivnog turizma i drugog – izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.