Stara dama

Izuzetni rezultat! Opatija u veljači srušila turistički rekord

Marina Kirigin

Foto: V. KARUZA

Foto: V. KARUZA

Sjajni rezultati iz veljače, kao i ranijih mjeseci, posljedica su snažnog pozicioniranja Opatije kao popularne cjelogodišnje destinacije na domaćim i stranim tržištima



OPATIJA – Opatija je nastavila nizati odlične turističke rezultate i u »mjesecu zaljubljenih«. Romantično uređena u valentinovskom duhu privukla je 14.413 gostiju koji su ostvarili 34.108 noćenja te tako »popravila« rezultat iz rekordne 2019. godine. U usporedbi s posljednjom pretpandemijskom godinom, u veljači 2022. godine ostvaren je rast od 11 posto u broju noćenja, dok u usporedbi s prošlom godinom taj rast iznosi visokih 141 posto.


Najbrojniji su bili gosti iz Hrvatske, a slijede turisti iz Slovenije, Austrije, SAD-a, Italije i Njemačke. Pritom su opatijski gosti u veljači najčešće birali hotele za svoj odmor, stoga je 86 posto ukupnog broja noćenja ostvareno u hotelskom smještaju, 12 posto u privatnom smještaju, dok preostalih 2 posto otpada na nekomercijalni smještaj.


Turistička ponuda


Sjajni rezultati iz veljače, kao i ranijih mjeseci, posljedica su snažnog pozicioniranja Opatije kao popularne cjelogodišnje destinacije, usporednom promocijom i prezentacijom turističke ponude na domaćim i stranim tržištima te organizacijom projekata kao što su Advent i Mjesec ljubavi koji su postali snažan motiv dolaska gostiju, ističu u TZG-u Opatije.




Zahvaljujući novom rastu, Opatija je drugi mjesec zaredom bila najposjećenija destinacija na Kvarneru te među najposjećenijima u Hrvatskoj. Nakon rekordnog siječnja, najuspješnijeg u 21. stoljeću, veljača je dodatno »pojačala« ukupne ovogodišnje rezultate, koji su 21 posto bolji nego u prva dva mjeseca 2019. godine te čak 156 posto bolja od istog razdoblja lani.


Strana tržišta


– Opatija je turistički stasala kao popularna zimska destinacija, a sada valoriziramo i ostvarujemo njezin potencijal za cjelogodišnji rad. Uz organizaciju dobro prihvaćenih programa i uređenje grada, Turistička zajednica provodi ciljane promotivne aktivnosti. Od početka godine Opatiju intenzivno promoviramo na stranim tržištima, posebice u segmentu potencijalnih gostiju visoke platežne moći za koji je osmišljena i realizirana zasebna oglasna kampanja.


Kao zimsku destinaciju koja nudi bogatstvo raznolikosti i aktivnosti, poznatu po zdravstvenom turizmu, Opatiju smo promovirali na pet tržišta – njemačkom, talijanskom, austrijskom, srpskom i slovenskom. Dodatno, kreirali smo zasebnu digitalnu kampanju uz pojačano online i offline oglašavanje na austrijskom tržištu – rekla je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.