Dani UHPA-e u Opatiji

Panel o izazovima prilagodbe turističkih agencija posto covid vremenima

Alenka Juričić Bukarica

Snimio SERGEJ DRECHSLER

Snimio SERGEJ DRECHSLER

Prva četiri mjeseca ove godine u svima bude optimizam i za glavnu sezonu. Prepoznati smo kao poželjna autodestinacija, ali je isto tako važno kako nam se ove godine vratio velik broj aviolinija, kazala je Sandra Herman

U prva četiri mjeseca u Hrvatskoj ostvareno je 90 posto noćenja iz prva četiri mjeseca 2019. godine. Isto tako, u ovom periodu je vrijednost fiskaliziranih računa bila 7 posto veća nego u prva četiri mjeseca 2019., s time da je za uskrsne blagdane zabilježen rast prihoda od 4,5 posto u odnosu na prijepandemijsku 2019.


– Prva četiri mjeseca ove godine u svima bude optimizam i za glavnu sezonu. Prepoznati smo kao poželjna autodestinacija, ali je isto tako važno kako nam se ove godine vratio velik broj aviolinija, kazala je Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta (MINTS) danas na Danima Udruženja hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u Opatiji.


Naime, u okviru ovogodišnjeg obljetničkog izdanja Dana UHPA-e, a koja slavi 30-u godišnjicu od osnutka, danas je uz ostalo, održan panel o o izazovima prilagodbe turističkih agencija posto covid vremenima na kojem su uz Herman, sudjelovali i Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Zlatan Muftić, šef Kongresnog ureda Turističke zajednice grada Zagreba, a kojim je moderirao novinar Novog lista Edi Prodan.


Tom je prilikom, predsjednik UHPA-e kazao kako su agencije u dvije pandemijske godine izgubile 5 milijardi kuna prihoda, ali i kako se na ovogodišnju turističku sezonu gleda s optimizmom.