Vrijedan rezultat

Gorani u prva četiri mjeseca imaju čak trećinu više turističkih noćenja iz dosad rekordne 2019. godine!

Marinko Krmpotić

Ostvareno je gotovo 34 posto više noćenja te gotovo 28 posto više dolazaka u odnosu na isto razdoblje 2019., koja je do sada nosila titulu rekordera



DELNICE – Turističko vijeće TZ-a Gorskog kotara izabralo je iznova za direktora TZ-a Petra Hrga, koji je proteklih godinu dana obavljao tu dužnost. Novim reizborom Hrg je stekao pravo na mandatno razdoblje od iduće četiri godine.


Reizbor je, ističe novi/stari direktor TZ-a Gorski kotar, potvrda kvalitetnog rada u proteklom početnom razdoblju novog oblika ustrojstva zajedničkog TZ-a, a uz zahvalu na povjerenju, Hrg ističe kako mu razlog za zadovoljstvo predstavljaju i ovogodišnji izvrsni turistički rezultati koji pokazuju kako Gorski kotar postaje sve prepoznatljivija destinacija koja – kao ne samo lijepo, već i sigurno okružje – posjetitelju pruža jedinstven revitalizirajući odmor tijekom cijele godine, neovisno o vremenskim uvjetima.


»Gorski kotar je prema podacima iz sustava eVisitor u prva četiri mjeseca ove godine ostvario osam posto više turističkih noćenja te tri posto više dolazaka u odnosu na prošlu godinu, kada su snježni uvjeti bili značajno povoljniji i kada je hrvatskim gostima bio ograničeniji pristup stranim zimovalištima pa su »navalili« na goranska skijališta i sanjkališa.


Ispravna odluka




No, da naše zadovoljstvo bude još i veće, treba istaknuti kako destinacija u ovoj godini jasno premašuje i 2019. godinu, vrijeme prije korone. Ostvareno je gotovo 34 posto više turističkih noćenja te gotovo 28 posto više dolazaka u odnosu na isti period u 2019. godini, koja je do sada nosila titulu rekordera! To nas itekako raduje jer je prošle godine na ukupnoj razini nedostajalo svega nekoliko postotnih poena kako bi premašili 2019. Sada smo iznova na tom putu, što znači da se razvoj nastavlja, a ovi su pokazatelji potvrda ispravnost odluke goranskih čelnika o tome da je jedino ujedinjavanjem moguće napraviti značajan turistički iskorak i bolje rezultate«, govori Hrg koji naglašava kako su u procesu daljnjih turističkih iskoraka i razvoja nužna dodatna ulaganja u sadržaje, uz naglasak na važnosti razvoja cjelogodišnje ponude regije.


Novi vizualni identitet


»Baš stoga strateški planovi TZ-a Gorskog kotara za ovu godinu jasno su usmjereni na novi komunikacijski iskorak prema domaćem tržištu i emitivnim stranim tržištima. Činit ćemo to kroz udruženo oglašavanje i ciljane aktivnosti prema tržištima njemačkog govornog područja. Već smo kraju priveli snimanje kvalitetnog promo filma »Kamperom kroz Hrvatsku« namijenjenog ponajprije tržištu s njemačkog govornog područja. Cilj nam je ove godine vratiti i strane posjetitelje, a glavne su nam kampanje predviđene za vrijeme svibnja, potom tijekom glavne ljetne sezone te, naravno, zime, a sve to uz mjesečnu sustavnost u komunikaciji.


Također, u završnoj je fazi izrada novog vizualnog identiteta, online portala TZ-a Gorskog kotara koji će objediniti već izrađene interaktivne karte i virtualne šetnje koje su neophodne u Hrvatskoj te nove aplikacije Visit Gorski kotar. U ovoj će se godini nastaviti daljnje fotografiranje smještajnih kapaciteta, kao i sufinanciranje događanja u destinaciji«, rekao je Hrg, najavivši i provedbe svih dosadašnjih aktivnosti, poput zajedničke goranske gastroponude te brojnih goranskih turističkih manifestacija kojima je cilj ne samo u Gorski kotar privući posjetitelje, već i sudjelovati u predstavljanju cjelokupnog goranskog područja kao zanimljive i privlačne turističke destinacije za što veći broj posjetitelja različitih uzrasta.