Najpopularniji streaming servis Spotify od iduće godine zabranjuje političko oglašavanje

Hina

Reuters

Reuters



Digitalni glazbeni servis Spotify objavio je u petak kako će suspendirati političko oglašavanje početkom 2020.


Najpopularniji plaćeni streaming servis Spotify, koji je u listopadu imao gotovo 141 milijun korisnika, rekao je kako će suspenzija vrijediti i za ekskluzivne podcaste Spotifya.


Spotify je donio odluku dok se zahuktava kampanja za američke predsjedničke izbore 2020.




Online platforme, uključujući Facebook i Google suočavaju se s rastućim pritiskom da kontroliraju širenje dezinformacija na svojim platformama te da zaustave političke reklame koje sadrže lažne ili varljive navode.


Twitter je zabranio političko oglašavanje u listopadu prošle godine, a Google je rekao da će onemogućiti oglašivačima da targetiraju konzumente korištenjem podataka, poput javne evidencije glasača i političkog opredjeljenja.


»Naši procesi, sustav i alati u ovom trenutku nemaju nužnu razinu robustnosti da odgovorno odobrimo i pregledamo taj sadržaj«, rekla je glasnogovornica Spotifya za Reuters.»Razmotrit ćemo ovu odluku, s nastavkom razvijanja naših mogućnosti«, rekla je.

Spotify je prihvaćao političke oglase jedino u SAD-u.


Odluka Spotifya obuhvaća političke skupine, kandidate za političke dužnosti, izabrane i imenovane dužnosnike, političke stranke, stožere kampanje, kao i sadržaje koji zagovaraju ili govore protiv tih entiteta.


Spotify će također onemogućiti oglase koji zagovaraju izmjenu zakonodavstva.


Odluka se ne odnosi na oglase treće strane na Spotifyu.