Reuters
Luksuzni europski brendovi žele da žele da se uvedu strože regulatorne mjere protiv internetskih divova kao što su Amazon i Alibaba vezano uz zaštitu podataka i krivotvorine, izjavio je predsjednik Europskog saveza za kulturnu i kreativnu industriju (ECCIA) Andreas Kaufmann.
Taj poziv Kaufmanna dolazi u trenutku kada Europska komisija preispituje svoj regulatorni pristup tehnološkim kompanijama
»Internet je u početku za svakoga bio besplatan. Sada to nije, trenutno ga pokreće snaga tržišta, mora biti reguliran«, rekao je Kaufmann.
»Postojeći okvir ne odražava ono što je najbolje za naše brendove. Primjerice, Amazon dobiva informacije koje mi ne smijemo davati našim distributerima. Amazon ih skuplja i odlučuje«, rekao je Kaufmann.
U savezu, koji čine skupine iz kulturne i kreativne industrije u Britaniji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji i Španjolskoj, nadaju se da će Komisija uzeti u obzir njihove argumente dok priprema nacrt pravila poznatih kao Zakon o digitalnim uslugama (DSA).