Kuća budućnosti otvara u Gajevoj ulici u zgradi izgrađenoj 1932./33., koja je zaštićen spomenik kulture i koju je projektirao arhitekt Josip Pičman
ZAGREB – Danska kompanija Bang&Olufsen, proizvođač sofisticiranih kućnih uređaja, audio, video i multimedijske opreme, u povodu obilježavanja 85. godina postojanja večeras u Zagrebu u suradnji sa svojom hrvatskom tvrtkom koja ove godine obilježava 15. godina rada otvara svoju prvu u svijetu ‘Kuću budućnosti’ temeljenu na sustavu inteligentnog upravljanja prostorom, među kojima je i centralno daljinsko upravljanje elektroničkim uređajima i rasvjetom.Istaknuo je to na današnjoj konferenciji za novinare direktor tvrtke Bang&Olufsen Hrvatska Milan Brezak naglasivši da se Kuća budućnosti otvara u Gajevoj ulici u zgradi izgrađenoj 1932./33., koja je zaštićen spomenik kulture i koju je projektirao arhitekt Josip Pičman. U suradnji s Udruženjem arhitekata grada Zagreba na toj je zgradi danas otkrivena i spomen ploča Pičmanu koju je donirao Bang&Olufsen.Dodavši da će se na večerašnjem otvorenju prikazati kako mobilni uređaj iPhone upravlja zgradom i svim njenim funkcijama, Brezak je kazao i da je zbog toga u Zagreb stiglo vodstvo te danske kompanije.Podsjetio je i na 15 godina te tvrtke u Hrvatskoj, koja je 1995. počela sa prostorom od 40 metara četvornih, a danas u Zagrebu, Splitu i Rijeci ima 1.400 metara četvornih, zapošljava 20 ljudi te posluje i na tržištima Bosne i Hercegovine, Makedonije i drugih zemalja u regiji.Bilježe stalni rast prometa, otprilike po stopi od 20 posto svake godine, dok 2009./2010. bilježe zbog krize stagnaciju, očekujući nastavak rasta iduće godine i dalje.Unatoč nešto višim cijenama po čemu je Bang&Olufsen kao i po vrhunskoj kvaliteti i dizajnu poznat, u Hrvatskoj se podjednako prodaju svi njihovi proizvodi, a ono po čemu je Hrvatska različita po prodaji od zapadnih zemalja je veći broj privatnih rezidencijalnih uređenja u sklopu kojih se postavljaju cijeli sustavi.Regionalni menadžer Bang&Olufsena za Hrvatsku i zemlje u okruženju te Srednji istok Tyler Benz istaknuo je da u Hrvatskoj, slično kao i na većini drugih tržišta, bilježe stabilan rast, a da u Hrvatskoj i regiji vide veliki potencijal za dalji rast. Kazao je i da danas Bang&Olufsen obuhvaća blizu tisuću prodajnih mjesta u više od 70 zemalja u svijetu.