rast prodaje usluga

Apple i Amazon unatoč enkonomskoj krizi ostvarili rast prihoda u posljednjem tromjesečju

T.I.

Neke od usluga kao što su Apple Pay i njihov striming servis Apple TV + digli su se i iznad prosjeka, 12 posto, dok je prodaja iPhonea i dalje čvrsti oslonac za prihode tvrtke



Unatoč globalnoj krizi, problemima s opskrbom, poskupljenjima usluga, dva velika američka tehnološka giganta Apple i Amazon bilježe porast prodaje u posljednjem tromjesečju.


Sveukupni gledajući, proizvodi i usluge Applea doživjeli su rast prihoda od 2 posto u odnosu na drugi kvartal 2021. godine i dosegli 83 milijarde dolara. Neke od usluga kao što su Apple Pay i njihov striming servis Apple TV + digli su se i iznad prosjeka, 12 posto, dok je prodaja iPhonea i dalje čvrsti oslonac za prihode tvrtke u vrijeme kad ostali tehnološki proizvodi tvrtke malo kaskaju prije svega zbog problema s proizvodnim procesima, odnosno prekidom lanaca opskrbe.


Amazonu očito kriza također nije naštetila s obzirom da su objavili prihode od 121, 2 milijarde dolara što je 7 posto više negoli u drugom kvartalu prošle godine bez obzira što je njihova online prodaja kao nekadašnja okosnica poslovanja već drugi kvartal u padu, ovaj put za 4 posto.




Rast prihoda temelji se na drugim poslovima u kojima je Amazon zadnjih godina postao jak kao što je njihov odjel AWS za pohranu podataka i platformu za računalstvo na „oblaku“ koji je rastao 33 posto.