MANJA ISPORUKA

Prodaja BMW-ovih automobila pala u prvom tromjesečju, problem je u Kini

Hina

Prodaja glavnog brenda pala je za 7,3 posto, dok je prodaja Minija neznatno porasla. Rolls-Royce bilježio je pak snažan rast, istaknuli su.



MUNCHEN – Njemački proizvođač automobila BMW izvijestio je da je u prvom tromjesečju isporučio manje automobila kupcima nego na početku prošle godine zbog rata u Ukrajini i mjera suzbijanja koronavirusa u Kini.


U razdoblju od siječnja do ožujka isporučeno je ukupno 596.907 vozila marki BMW, Mini i Rolls-Royce, za 6,2 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, najboljem u povijesti tvrtke, istaknula je grupa u četvrtak.


Glavni su razlog slabijih isporuka rat u Ukrajini i utjecaj strogih kineskih mjera suzbijanja koronavirusa, priopćio je BMW.




Prodaja glavnog brenda pala je za 7,3 posto, dok je prodaja Minija neznatno porasla. Rolls-Royce bilježio je pak snažan rast, istaknuli su.


Isporuke potpuno električnih vozila više su nego udvostručene, na 35.289 vozila.


U cijeloj 2022. godini grupa prodaju na razini 2021.