Elektrifikacija

Lexus ubrzava potpuni prijelaz na marku luksuznih baterijskih električnih vozila

Edi Prodan



Lexus je odredio svoju strategiju za novu generaciju potpuno električnih vozila, primjenjujući načela dizajna i nove tehnologije koje će promijeniti budućnost automobila.


Na svom godišnjem forumu Kenshiki u Bruxellesu, tvrtka je dala dublji uvid u svoju mapu puta kako postati 100 posto marka električnih vozila na baterije (BEV) na globalnoj razini do 2035. godine, a čak i ranije u Europi, do 2030., ukoliko tržišni uvjeti to dopuste. – Lexus je tehnološki pionir još od osnutka marke 1989. godine. Ponosi se nasljeđem izazivanja konvencija tržišta luksuznih automobila i dosljednog pružanja nove vrijednosti kupcima. Kada je riječ o elektrifikaciji, ponovno ćemo pomicati granice u svijetu premium automobila. Razvit ćemo novu modularnu strukturu vozila i nove generacije baterija, ne samo kako bismo poboljšali performanse naših BEV modela, već i, što je možda najvažnije, kako bismo ponovo osmislili užitak u vožnji.


Također će doći do revolucije u softveru, što će nam omogućiti da dizajniramo vozila s najvišim stupnjem personalizacije, čineći luksuz istinski osobnim za svakog našeg kupca, naglasio je Pascal Ruch, potpredsjednik kompanije Lexus Europe i Value chain. Sljedeća generacija Lexus BEV modela iskoristit će mogućnosti smanjenja veličine i težine u strukturnim dijelovima kako bi ponudila svestranije pakiranje.




Napredak u tehnologijama elektrifikacije omogućit će daljnji razvoj Lexus Driving Signature – stalne, korisne i bogate veze između vozača i automobila koja pruža udobnost, samopouzdanje i kontrolu u svakom trenutku. Nedavno predstavljeni konceptni automobili Lexus LF-ZC i LF-ZL pokazuju kako Lexus namjerava maksimalno iskoristiti potencijal koji nude elektrifikacija i inovativne tehnologije za pružanje novih iskustava mobilnosti.