Prvi potpuno električni

Automobil što osvaja inteligencijom: Rolls Royce Spectre u visokoj je zoni testiranja

P. N.

Dramatično povećana inteligencija Spectreove elektroničke i električne arhitekture pogonskog sklopa omogućuje slobodnu i izravnu razmjenu detaljnih informacija između ovih funkcija



U rujnu 2021. Rolls-Royce je potvrdio da je započeo testiranje prvog potpuno električnog Rolls-Roycea, Spectre. Kako bi se osiguralo da je Spectre prije svega Rolls-Royce, proći će najzahtjevniji program testiranja koji je marka ikada osmislila, u rasponu od 2,5 milijuna kilometara, simulirajući u prosjeku više od 400 godina korištenja Rolls-Roycea. To je izvanredan pothvat.


– Spectre otključava izvanredan potencijal integriranja potpuno električnog pogonskog sklopa u našu platformu Architecture of Luxury. S ovog inženjerskog polazišta, naši procesi testiranja i usavršavanja kombiniraju empirijske podatke i ljudsko iskustvo, intuiciju i uvide stečene tijekom više od jednog stoljeća kako bi poboljšali dinamiku vožnje i karakter automobila. U koordinaciji ovog sustava s precizno definiranim odgovorima na upute vozača i uvjete na cesti, što je omogućeno najnovijim razvojem softvera i hardvera, Spectre donosi Rolls-Royce iskustvo u iznimno visokoj rezoluciji, istaknuo je dr. Mihiar Ayoubi, direktor inženjeringa, Rolls-Royce Motor Cars.


Spectre je najpovezaniji Rolls-Royce ikad i svaka njegova komponenta inteligentnija je nego u bilo kojem prethodnom Rolls-Royceu. Sadrži 141.200 odnosa pošiljatelj-primatelj, što rezultira s oko tri puta više signala pošiljatelj-primatelj od tipičnog Rolls-Roycea.




Dramatično povećana inteligencija Spectreove elektroničke i električne arhitekture pogonskog sklopa omogućuje slobodnu i izravnu razmjenu detaljnih informacija između ovih funkcija uz minimalnu centraliziranu obradu. Kako bi oslobodili potencijal ove tehnologije, Rolls-Royceovi stručnjaci za softverski inženjering razvili su decentraliziranu inteligenciju za Spectre. To se temelji na podacima koji se obrađuju bliže njihovom izvoru umjesto da njima u cijelosti upravlja jedna središnja procesorska jedinica – stoga je vrijeme reakcije automobila značajno brže i detaljnije.