Bravo

Ugledni britanski mediji Hrvatsku svrstali u kategoriju “must go”. Evo što ih ja najviše oduševilo

Alenka Juričić Bukarica

Grgo Jelavic/PIXSELL

Grgo Jelavic/PIXSELL

Britanci posebno preferiraju Dubrovačko-neretvansku i Splitsko-dalmatinsku županiju



Britanski The Times i The Telegraph objavili su reportaže o hrvatskim plažama i otocima kao nezaobilaznim svjetskim turističkim destinacijama, priopćili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), dodajući kako je objava rezultat suradnje Predstavništva HTZ-a u Londonu s urednicima i novinarima ovih medija. Tako je britanski The Times u tekstu pod naslovom »25 best secret beaches in Europe«, među 25 najboljih plaža u Europi uvrstio i dvije hrvatske – Pasjaču u blizini Konavala te uvalu Ropa na otoku Mljetu. Dvije hrvatske plaže tako su stavili uz bok atraktivnim plažama Španjolske, Portugala, Grčke, Turske i Italije.


Skrovite oaze


Opisujući hrvatske plaže, Britanci su naveli kako se ove dvije skrovite oaze Dubrovačko-neretvanske županije ističu autentičnim pejzažima i čistim morem izvan velikih turističkih gužvi. Plaža Pasjača opisana je kao neotkrivena oaza tik do tirkiznog mora, dok je Ropa na otoku Mljetu istaknuta kao šumovito stanište sredozemne medvjedice. Objava je rezultat suradnje s Annabelle Thorpe, novinarkom koja godinama doprinosi percepciji Hrvatske kao top turističke destinacije u najprestižnijim britanskim medijima The Times, The Guardian, Daily Mail i drugima.


Uredništvo The Telegrapha je, pak, svrstalo otoke Brač i Vis među 20 otoka na Mediteranu koji se moraju posjetiti bar jednom u životu. U navedenoj objavi, otok Brač uvršten je među najbolje otočne destinacije za obiteljski odmor, uz poseban osvrt na ljepotu plaže Zlatni rat u Bolu koja je stvorena za sportove na vodi. Otok Vis proglašen je najboljim mediteranskim otokom za opuštanje koji je zahvaljujući svojoj autentičnosti, tirkiznim uvalama i izvornim eno-gastro delicijama turistički adut za sve ljubitelje prirode.


Pula i Brijuni




Inače, osim The Timesa i The Telegrapha, o Hrvatskoj su ovih dana pisali i britanski Financial Times i škotski The Sun u kojima je opisano dubrovačko primorje i Brijuni, odnosno njihove skrivene ljepote, kulturološke atrakcije i eno-gastronomska ponuda. Nagrađivana i priznata putopisna novinarka The Suna Heather Lowrie obišla je Dubrovnik, Ston i Pelješac, dok je prilog u Financial Timesu, koji prati publika veće platežne moći, fokusiran na Pulu te živopisnu prošlost i netaknute ljepote Nacionalnog parka Brijuni.


Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Londonu, istaknula je kako su ovakve objave u prestižnim britanskim medijima izuzetno vrijedne za Hrvatsku, kao i kako gosti iz Velike Britanije vole Hrvatsku.


– To potvrđuju i podaci sustava eVisitor prema kojem su Britanci u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvarili 120 tisuća dolazaka i gotovo 700 tisuća noćenja, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 77 posto u dolascima i 100 posto u noćenjima. Britanci posebno preferiraju Dubrovačko-neretvansku i Splitsko-dalmatinsku županiju, a vesele i odlične najave za nadolazeću posezonu, izjavila je Reić, nadodavši kako su Britanci u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 2,6 milijuna noćenja.