Koncert

FOTO Vrhunski koncert u The Beertiji. Blues velikan Norman Beaker oduševio malobrojnu publiku

Katarina Bošnjak

Foto Ana Križanec

Foto Ana Križanec



Ovaj je utorak bio prepun događanja u kulturi, nekoliko otvorenja izložbi, ali samo jedan vrhunski blues koncert. Riječ je o koncertu rock legende, blues velikana Normana Beakera koji je sa svojim triom sinoć svirao u podrumu The Beertije na Trsatu.


Podsjećamo, Norman Beaker jedan je od samo osam britanskih glazbenika koji je “ušao” u Blues kuću slavnih, a sinoć je uz Beakera na gitari i na vokalu nastupala i Slavica Tucakov na bassu te kao prateći vokal i Marco Mattietti na bubnjevima – ili, kako ih je Beaker humoristično nazvao – “Slovenian Siren” i “Italian Stallion”.


Iako u podrumu Beertije nije bilo pretjerano puno ljudi, stvorila se zaista intimna atmosfera koja ima brojne prednosti od kojih se svakako istakla direktna, opuštena i iznimno humoristična komunikacija s publikom. Bio je to koncert na kojem nije samo glazba bila fantastična, već i Beakerove priče koje se kriju iza naziva pjesama, kao i vrlo česta autoironija kojom je na humorističan nacin naglašavao svoje godine.




Jedna od prvih izvedenih pjesama bila je “When the Fat Lady Sings”, a koja je sama bila dovoljna da pokaže jačinu i kvalitetu Beakerova vokala. Nije manjkalo ni solaža, kako na gitari, tako i na bassu i bubnjevima. Uz “Talk to Me, Baby” do izražaja je došla iskrena komunikacija s publikom kada se u duetu između prisutnih i trija pjevalo: “Talk to me baby, tell me how you feel, you gotta talk to me baby…”.


Posebno se istakao glazbeni traktat u trajanju od desetak minuta u kojemu je Beaker prvo solo, a zatim uz pridruživanje ostatka trija više puta mijenjao ritam, način sviranja, melodiju, a samim time i atmosferu koja je uživala u blues zavrzlami.


Strasti je smirila melodična balada “Tough on Me, Tough on You”, a našao se tu i improvizirani hommage pivu, rakiji i bureku. Jedan od snažnijih trenutaka ove večeri svakako je bila izvedba “White Room” grupe Cream u kojoj su dominirali vješto izvedeni instrumentali i Beakerov nezamjenjivi vokal.


Foto Ana Križanec


Foto Ana Križanec


Foto Ana Križanec


Foto Ana Križanec