Foto: iStock
Ukupno je 780 tisuća registriranih korisnika koji su, samo u srpnju, pregledali ponuđene sadržaje oko 3,7 milijuna puta
povezane vijesti
- Dokumentarna serija „Zlatne ulice Mumbaija“ dolazi na HRT: ekskluzivan uvid u život nekih od najbogatijih Indijaca
- Butković objavio novu poruku: “Zorane, hoćeš li svratiti u Novi, upoznat ću te s mojom obitelji o kojoj si tako besramno lagao”
- Milanović optužuje za pljačku Ine: “Znamo zašto je Ćorić pritiskao da se Škugora stavi u Sektor nabave plina”
Prema podacima iz srpnja, HRT-ov SO web i multimedija i dalje bilježi rast na svim područjima.
»Korisnici nas prate na portalu hrt.hr, na platformi HRTi te na društvenim mrežama na stranicama HRT-a, posebice na HRT Vijesti, kao i na Instagramu i Youtubeu. Tako smo samo u srpnju na društvene mreže plasirali oko 900 videouradaka koji su ukupno imali oko 55 milijuna pregleda.
Na stranici HRT Vijesti imamo više od 25 milijuna pregleda videosadržaja i time držimo čvrsto prvo mjesto u kategoriji informativnih stranica hrvatskih medija prisutnih na mrežama. Drugoplasirani medij zaostaje za stranicom HRT Vijesti za 7 milijuna pregleda. Ponosni smo na to što je videuradak samostalne produkcije SO weba i multimedije imao najveći broj pregleda u srpnju u odnosu na ostale medijske kuće na Facebooku te na to da smo uspješno pokrenuli samostalnu proizvodnju sadržaja posebno kreiranog za društvene mreže«, poručili su iz HRT-a dodajući:
»Korisnici su ostali vjerni i platformi HRTi – ukupno je 780 tisuća registriranih korisnika koji su, samo u srpnju, pregledali ponuđene sadržaje oko 3,7 milijuna puta.«