Ogromna produkcija

Iza “Krune” stoji velik trud, rad i istraživanje, kao i milijunska sredstva. Ovo su tajne iza kamere

L. S.

Foto: YouTube Screenshot

Foto: YouTube Screenshot

Iza sjaja i glamura setova stoje timovi istraživača, kostimografa i šminkera koji rade na transformaciji modernih glumaca u neke od najprepoznatljivijih ljudi na svijetu



Drugi dio šeste sezone serije “Kruna” očekuje se 14. prosinca. Sedam godina kasnije, Netflixova uspješnica ugostila je neke od najvećih britanskih glumačkih talenata koji su portretirali neke od najpoznatijih osoba svijeta.


Ono što mnogima promiče i krije se u pozadini je golemi produkcijski tim koji radi na najsitnijim detaljima kako bi precizno prikazao svako desetljeće kraljevske obitelji.


Martin Childs, dizajner produkcije, i Alison Harvey, dekoraterka seta, radili su na svih šest sezona serije i u to vrijeme proizveli gotovo 2500 setova.




Oboje priznaju da su imali “luksuz vremena, novca i ljudi” koji je omogućila multimilijunska Netflixova produkcija.


Upravo to obilje resursa omogućilo im je da snime ne samo poznate dvorce i kraljevska okruženja, već i privatne interijere kraljevske obitelji.


Između ostalog, otkrili su tako da je za vjerno portretiranje princeze Diane bilo potrebno oko 30 sati, odnosno, za transformaciju Elizabeth Debicki u lik pokojne princeze. Tu su najveći posao odradile Cate Hall i Emilie Yong.


“[Transformacija] počinje s  vrlo arhaičnim omotavanjem njihovih glava samoljepljivom folijom i selotejpom te označavanjem ruba kose markerom. Izrađivač perika s kojim radimo je vrlo, vrlo detaljan u smislu linija kose”, rekla je Hall.


“Proći ćemo kroz tisuće različitih boja kako bismo pronašli četiri ili pet boja koje ćemo koristiti u perici”, otkrila je.


“Cijela poanta kada rekreirate neko razdoblje pokušavate stvoriti svijet koji gledatelj može gledati i u koji se stvarno može uživjeti. Zadnje što želite učiniti jest izvući ga iz toga”, komentirala je.


“Jedan od načina da kažemo da smo u 1960-ima jesu teksture i ono što je bilo dostupno ljudima u to vrijeme. Šljokica nije bilo. Sada imamo sve boje pod suncem, ali 1960. vjerojatno ste imali posla s četiri različite nijanse ako ste imali sreće. Radi se o sofisticiranosti koja vam pomaže ispričati priču” rekla je Hall.


Uz povijesni istraživački tim, glumci su provodili dosta vremena pripremajući se s trenericom pokreta Polly Bennett kako bi se pripremili za snimanje.


“Kada upoznate nove glumce koji igraju likove, zapravo se radi o tome da pokušavate odbaciti sve te informacije [iz prošlih sezona] i početi ispočetka”, kazala je.


I ovdje su bila prisutna velika i opsežna istraživanja, piše Sky News.