senzacija

26 milijardi slušanja: Taylor Swift najslušaniji izvođač na Spotifyju u 2023. godini

M. Č.

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Ovime je zamijenila Bad Bunnyja, koji je ovu titulu osvojio prethodne tri godine



Spotify, jedna od najpopularnijih firmi za pružanje usluga slušanja i širenja glazbenog sadržaja, objavila je svoju sad već poznatu kampanju Spotify Wrapped. Cilj kampanje je otkriti najslušanije izvođače, pjesme, albume i podcaste protekle godine. Pop zvijezda Taylor Swift, koja iza sebe već ima izuzetnu godinu, s masovnom The Eras turnejom i objavom dva reizdanja, zauzela je poziciju najslušanijeg izvođača na platformi, zamijenivši Bad Bunnyja, koji je bio broj 1 prethodne tri godine.


Dvanaesterostruka dobitnica Grammyja – koja je osvojila 10 nagrada na dodjeli Billboard Music Awards– vladala je s ogromnih 26,1 milijardi slušanja od 1. siječnja. Njen album Midnights iz 2022. bio je drugi najslušaniji album u svijetu, dok je njen ponovno oživljeni album iz 2019., Lover, bio sedmi.


Što se tiče pjesama, Cruel Summer i Anti-Hero bile su šesta i deseta najslušanija pjesma na globalnoj razini. Kako bi proslavio uspjeh ove kantautorice na platformi, Spotify je dijelio tajanstvene nagovještaje diljem svijeta 48 sati prije otkrivanja Swift kao najboljeg izvođača godine, s komadićima slagalice na reklamnim panoima.




Bad Bunny bio je drugi najslušaniji globalni izvođač godine, a njegov album Un Verano Sin Ti iz 2022. bio je najslušaniji album na svijetu s 4,5 milijardi slušanja. Spotify je potvrdio Billboardu u srpnju da je album ove portorikanskog zvijezde premašio album Divide Eda Sheerana kao najslušaniji album u povijesti platforme.


Što se tiče najslušanije pjesme globalno, to je bila Flowers, autorice Miley Cyrus, koja je osvojila 1,6 milijardi streamova tijekom osam tjedana na vrhu ljestvice Billboard Hot 100.


Naposljetku su tu i podcasti: The Joe Rogan Experience bio je najpopularniji četvrtu godinu zaredom, dok je Call Her Daddy Alex Cooper došla na drugo mjesto.


Također, u sklopu otkrivanja Spotify Wrapped u srijedu, platforma je predstavila svoju popularnu godišnju značajku Wrapped, koja korisnicima omogućuje pregled i dijeljenje njihovih glazbenih navika u 2023. godini.