Novi trend

Zbogom hipsteri, sada vladaju granola dečki i cure! Otkrivamo o čemu se radi

Mija Dropuljić

FOTO: iStock

FOTO: iStock

Povratak prirodi, lokalnim proizvodima i outdoor brendovima

Kada su se pojavili hipsteri, činilo se kao da su doslovno na svakom koraku. Biti hipster je bilo puno više od samo modnog izričaja, to je bio način života. 


Zadnjih godina se sve manje i manje priča o hipsterima jer su se na neki način stopili s mainstreamom. No, zato se u zadnje vrijeme sve više i više priča o takozvanom “granola” trenda. 



Gledajući društvene mreže, sve više i više je hashtagova s #granolaboy i #granolagirl. Možda se na prvu čini kako su u pitanju ljubitelji granole, no varate se. Dobro, vole oni i dobru i zdravu ručno rađenu granolu, no zapravo naziv označava novi modni pokret koji je u mnogome sličan onom hipsterskom.


Naime, osim samo modnog odabira, ovaj trend također označava i način života koji je usko povezan s novim modnim izričajem.  


View this post on Instagram

A post shared by Patagonia (@patagonia)



Mnogi “granole” nazivaju hipsterima današnjice. No, što se zapravo skriva iza ovog novog modnog trenda? On je povezan s ekološkom sviješću, održivom modom i utjecajem prirode na stil odijevanja. Pobornici ovog modnog pokreta pretežito nose outdoor brendove. Oni svoje slobodno vrijeme provode u prirodi, bilo da planinare, kampiraju, bave se penjanjem ili jednostavno šetaju uz jezero ili more. 


Preferiraju prirodne materijale, minimalizam, jednostavnost i praktičnost, a u njihovom ormaru dominiraju zemljani tonovi, poput nijansi smeđe, zelen, žute i plave. 



Njihova ljubav prema prirodi ne odražava se samo kroz odabir odjeće nego i u njihovom domaćinstvu. Oni recikliraju, biraju višestruku ambalažu, kupuju OPG proizvode i uvijek prednost davaju ekologiji.


S jedne strane postoje oni koji uistinu žive taj lifestyle i jednostavno nose outdoor odjeću jer je praktična i čini većinski dio njihovog ormara. No, kako inače biva s modnim trendovima, tako je i ovaj granola trend privukao i mnogo wannabe ljubitelja prirode. 



Što to znači? Nose se skupe outdoor marke, poput North Facea i Patagonije, a da se nikad konkretno u prirodu nije kročilo. To je posebno vidljivo kod mlađe generacije koja prihvaća pojedini trend jer je on jednostavno tu i popularan je. 



Koliko će se istinski uhvatiti ovaj “trend” i hoće li kod pojedinaca promijeniti svijest o svijetu, našem utjecaju na prirodu i potaknuti na istinske promjene, to će tek vrijeme pokazati.