Štorija od mašte

Upoznajte Slavsocks, slovenski brend čarapa za sve ljubitelje bureka, rakije, ajvara i sarme

Mija Dropuljić

FOTO: PR

FOTO: PR

Iza brenda stoji antropologinja po struci i dizajnerica po ljubavi, Tina Mentol, “one woman band”, kako se sama opisuje

Jeste li ponosni Slav, onaj koji nosi samo adidas tenisice i obavezno ima i pokoju trenirku ovog brenda u ormaru, obožava burek, ajvar i sarmu, a kod kuće ima uvijek barem jednu plastičnu bocu mineralne vode u kojoj se, naravno, nalazi domaća rakija? Ako se prepoznajte u ovom opisu, onda je slovenski brend Slavsocks stvoren za vas. 


“Big biznis in Slavenia, selling burek and rakija on čarape on the internet” je šaljiv opis ovog simpatičnog slovenskog brenda koji, kako samo ime govori, prodaje čarape. 



One woman band


Iza brenda stoji antropologinja po struci i dizajnerica po ljubavi, Tina Mentol, “one woman band”, kako se sama opisuje. Brend je pokrenula krajem 2020. godine, a kako to inače biva kod uspješnih ideja, ona je stigla posve spontano. 


“Brend je nekako nastao iz fore jer su me prijatelji pitali kada će biti ‘burek’ čarape. Naime, već prije sam bila napravila čarape s kobasicama”, započinje svoju priču Tina. 


Ideja joj se odmah svidjela. Sjela je, malo promislila i tu je dobila inspiraciju za brend Slavsocks. Misao vodilja je bila jednostavna – htjela je kreirati čarape s natpisom kojeg mogu pročitati svi u našoj regiji i koji bi kod svakog od nas trebali probuditi pojedine uspomene. 


“Bez ljudi nema brend Slavsocks. Moja inspiracija su baš ljudi – događaji u društvu i stvari koje su nam zajedničke. A i volimo surađivati s brendovima – ponosna sam na suradnju s Čokolinom i Bijelim Dugmetom – legendarno”, ističe Tina. 




Made in Slavenia


Čarape su napravljene od češljanog pamuka koji sadrži “öeko tex” certifikat, što stoji za ekološki pamuk. Osim po pamuku i natpisima, Slavsocks su posebni po tome što se izrađuju u – Slaveniji. 


SLAVENIA je novi entitet, nova zamišljena zajednica ljudi koju dijele Slavi. Motivi na čarapama dio su različitih kultura, neki od njih se čak i drugačije zovu, ali kao dio slavenske zajednice dijelimo istu ljubav prema – bureku, ajvaru, rakiji, ćevapima… i tako dalje.


U SLAVENIJI nije važno odakle si niti kakva je tvoja prošlost – ono što je stvarno važno je budućnost i kakav je tvoj odnos prema dotičnom motivu. Stvari nas čine isto onoliko koliko i mi stvaramo stvari. Imamo znak i označitelj, ali ono što mislite, evocira se u vašem umu i vi sami mu dajete kontekst – biti SLAV.


SLAVONČARE zbližavaju ljudi, a ljubav prema bureku i rakiji dijelimo kroz održive modne komade. Sada možemo nositi dio našeg identiteta i pokazati ljubav i poštovanje”, objašnjava Tina.




 


Čokolino


U nastavku dodaje da se Slavovi u svakoj prilici mogu međusobno prepoznati – “koliko puta vam se dogodilo da ste bili u inozemstvu i da ste čuli nekoga i izviknuli – pa ti si naš”, pita se Tina. 


“To zapravo nije samo pitanje države, nacije ili religije, to je ONO što nas čini Slavovima i što čini entitet Slavenije.”


Najnovija Slavsocks kolekcija oduševit će sve ljubitelje omiljenog čokoladnog doručka. Jedna je marketinška agencija došla na ideju da bi novi Čokolino Dark mogli promovirati na malo drugačiji način i tako je rođena ova zanimljiva suradnja. 


“Čokolino je brend s kojim sam odrasla i i još ga danas kupujem. A i zanimljivo je to, da ga svatko voli na svoj način. Svatko ima svoj način pripreme Čokolina.”


Slavsocks čarape možete kupiti online preko službenog webshopa, ali i preko Smileconceptstore.hr. Trenutno se čarape mogu fizički kupiti u Londonu, Ljubljani i Beogradu, dok Tina još traži lokacije u Hrvatskoj. Cijene ovisi o modelu, a kreću se od 8 do 14,90 eura. 


Tina poput pravog Slava ima i Slav želju za budućnost brenda. Tko zna, možda se njen san i ostvari.


“A to je da Slavsocks postane najveći brend čarapa u regiji i da stranci nose naše čarape kao što nose adidas”, za kraj poručuje Tina.