Skin Proud lansirao novu kampanju

Trebate vidjeti ovu kampanja koja traži zabranu Photoshopa u beauty reklamama

Mija Dropuljić

FOTO: Skin Proud

FOTO: Skin Proud

Što je zapravo savršeno prirodna koža, a što tek dobar filter?

Koliko puta vam se dogodilo da prolazite kroz fotografije profila koje pratite i odmah se osjećate loše u vlastitoj koži? Koliko puta su vas odbile beauty kampanje koje predstavljaju savršenu kožu bez iti jedne mane? I koliko puta ste se nakon svega viđenog pogledali u ogledalo i nabacili još jedan sloj pudera jer ta tri prišta koja imate izgledaju stvarno ogavno? Nimalo lijepo. Nimalo kao na fotografijama koje ste vidjeli. 


Oduvijek smo znali kako su beauty i modne kampanje nerealne, namontirane, dorađene i to smo nekako prihvatili. Možda nismo svaku podržavali, ali ta savršena lica u blještavim časopisima ili na jambo plakatima gdje nije potrebno povećalo kako bismo vidjeli svaku poru, smo doživljavali kao “bajku”. 


Onda su se pojavile društvene mreže, a dorada fotografija putem raznoraznih aplikacija i filtera je postala toliko jednostavna da svatko na svom profilu prezentira dotičnu “bajku”. Influencerice se bude ujutro s tako perfektnim tenom da ona naša tri prišta poprimaju monstruozno obličje i počinju nas proganjati ne samo u snu. 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Skin Proud (@skinproud)



Mada znamo da su i te “bajke” daleko od realnosti, nekako nas čine manje sigurnima i zadovoljnima u vlastitoj koži. Ipak je u pitanju “djevojka iz kvarta” koja izgleda poput nekadašnje glamurozne dive s jumbo plakata u koja smo buljili u koloni na putu do posla. 


Hiperpigmentacija, fine bore, mrljice, pore, točkice, miteseri, prištići – sve ono prirodno je postalo nepoželjno. No, koliko god smo prije prihvaćali to savršenstvo, više na to ne pristajemo. A sve više ne pristaju ni brendovi koji su na koncu i krivi za današnji pojam idealne i prije svega nedostižne ljepote. 


Modni brendovi su među prvima krenuli u kampanjama se zalagati za takozvanu stvarnu ljepotu gdje su i sve “nesavršenosti” lijepe. Tako smo svjedoci plus-size modela na modnim pistama, istaknutih oblina u sportskim kampanjama, žena u 40-ima u lookbookovima high street brendova… Ali lice, lice nemojte nipošto dirati! 


Srećom i to se mijenja. Upravo je beauty brend Skin Proud lansirao novu kampanju putem koje šalje snažnu poruku “Be proud, not perfect”, odnosno “Budi ponosan, a ne savršen”. Ova kampanja osim što šalje snažnu poruku ide i korak dalje. Putem pokrenute peticije traže zabranu korištenja Photoshopa u beauty reklamama. 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Skin Proud (@skinproud)



Ovu poruku šalju uz upečatljive vizuale. Na prvoj fotografiji vidimo na prvu lijepa lica i skoro pa savršenu kožu. Na drugoj pak vidimo nerealno lijepa lica koja nam se desetljećima prodaju pod normalno. 


Skin Proud tako pokazuje kako se često na apsurdan način izobličuje prirodna ljepota kako bi se servirala ona umjetna koja nikako nije dostižna. A pogotovo nije moguće postići je uz proizvode koje te kampanje pokušavaju prodati.


Brend naglašava kako se nitko ne bi trebao osjećati nesigurno u svojoj koži te da je vrijeme da prestanemo juriti za savršenim idealima koja portretiraju mediji. 


Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Skin Proud (@skinproud)



Inače je ovaj beauty brend poznat po promicanju stvarne ljepote, naglašavajući kako koži nije potrebno rješenje nego pokret. 


Trebamo biti realni, teško da jedan beauty brend može promijeniti ustaljena pravila industrije koja se uzimaju pod normalno otkako skoro pa da ista industrija postoji. No, potrebno je pričati. Potrebno je skinuti sve filtere i slojeve Photoshopa kako bi i svi sljedeći put stali ponosno ispred ogledala jer znamo da ono što u njemu vidimo je stvarno savršena slika ljepote. Sve ostalo je tek bajka, a rano smo naučili što su točno bajke.