Dobar ljetni san

Spavajte dobro i po paklenim vrućinama: Ovi trikovi pomažu

Mija Dropuljić

FOTO: Unsplash

FOTO: Unsplash

Veliki dio ljudi ljeti ima problema sa spavanjem.



Volimo ljeto, more i kupanje, druženje s najdražim prijateljima, sladoled, lepršave haljine, općenito taj opušteni state of mind koji tako lako zavlada tijekom ljetnih mjeseci. Nažalost, tu su paklene vrućine koje često ljetne dane čine teškima, a večeri i noći se pretvaraju u nesnošljivo razdoblje koje provedeno umjesto u potrebnom snu otvorenih očiju i u nesanici. 


Veliki dio ljudi ljeti ima problema sa spavanjem. Bez obzira koliko smo se iscrpili na plaži, jednom kada legnemo u krevetu nikako ne možemo zaspati. Glavni razlog česte nesanice ljeti su paklene vrućine koje ne popuštaju ni sa zalaskom sunca. 


Ako i vi znate ljetne noći provesti u znoju i bez ikakvog sna, niste u tome sami. Srećom postoje načini kako da si olakšate proces uspavljivanja te napokon odmorite tijekom noći. Ljeti je potrebno pripremiti spavaću sobu za počinak. Donosimo korisne i jednostavne savjete s kojima ćete prestati do ranih jutarnjih sati prebrojavati još jedno stado ovaca. 


Priprema spavaće sobe




Prozore spavaće sobe tijekom vrućih ljetnih dana držite zatvorenima. Tako sprječavate ulazak vrućeg zraka. Po mogućnosti zamračite prostoriju. Prozore otvarajte tek navečer nakon zalaska sunca i pokušajte prije spavanja stvoriti propuh kako biste osvježili spavaću sobu.


Prikladna odjeća za spavanje


Odjeća također igra veliku ulogu u postizanju dobrog sna. Koristite lepršavu i prozračnu odjeću. Izbjegavajte uske komade i nosite samo odjeću od prirodnog materijala. 


FOTO: Unsplash


Pripazite na hranu koju unosite


Pogrešna hrana može se negativno odraziti na san. Naime, teška hrana teško pada na probavu stoga vam se može dogoditi da se probudite usred noći obliveni znojem jer se vaše tijelo bori s probavom unesene hrane. Ljeti se trudite konzumirati laganu hranu koja ne pada teško na želudac. Također je dobro ljeti izbjegavati konzumaciju hrane par sati prije odlaska na spavanje. 


Unosite dovoljno tekućine


Hidratacija je od velike važnosti za vrijeme jakih vrućina. Često se dogodi da se tek navečer sjetimo piti vodu jer postajemo žedni. Prije svega to je znak da ste već dehidrirali. U tom slučaju unosimo veću količinu tekućine zbog kojeg se tijekom noći budimo jer moramo mokriti. 


Rashladite se dodatno


Ako u vašoj spavaćoj sobi vlada nesnosna vrućina, potrebno je poduzeti dodatne korake. Mnogim ljudima pomaže prije spavanja plahtu držati u hladnjaku. Tako se dodatno rashlade. Pomoći može i rashlađena boca vode koju držite kod nogu. To je najbrži način da se rashladite.