Kelloggs

Ljubitelji žitarica poludjeli kada su otvarali kutije omiljenog doručka: ‘Osjećam se prevareno’

S.M.

Foto: Unsplash

Foto: Unsplash

Glasnogovornik brenda kaže da "zrak ima vitalnu ulogu"

Frustrirani ljubitelji žitarica odnosno pahuljica, osjećaju se pokradeno i prevareno pa su podijelili fotografije kutija popularnog Kellogg brenda.


Brend je nedavno lansirao Nutri-Grain i Bega Peanut Butter Crunch, a u očima obožavatelja potpuno su pali.


Nick Harris se ispuhao riječima: “Upravo sam otišao kupiti doručak. Osam i pol dolara (oko 42 kune) za kutiju žitarica koja nije niti polupuna je nečuveno”, kazao je pa poručio brendu da “mogu i bolje”.


“Kada sam otvorio kutiju nisam primijetio žitarice pa sam pomislio da je neka greška i da sam dobio praznu kutiju jer sve što sam mogao vidjeti bio je zrak. Dok nisam izvukao vrećicu i napokon su se pojavile žitarice”, kazao je za News.au.



“Razočaran sam jer volim žitarice i maslac od kikirikija i bio sam sretan razmišljajući kako ću isprobati Nutri-Grain. Mogu sa sigurnošću reći da ih neću kupiti ponovno”, dodao je.


Zaposlenik Kelloggsa, Dennis Shanana, svoje je nezadovoljstvo izrazio na Facebooku.


“Ajme, kakva ponuda, ograničeno izdanje Nutri-Graina… Ograničeni ste na trećinu kutije. Odlično, Kelloggs”, napisao je.


Kupci ne samo da su nezadovoljni pakiranjem i cijenom nego i okusom pa je tako čitav proizvod promašio na tržištu.



Glasnogovornik Kelloggsa o svemu se oglasio riječima: “Svaka kutija žitarica je nekoliko puta vagana kroz proces proizvodnje da osiguramo da je točne težine koja piše na pakiranju.


Važno je naglasiti da zrak u svakom pakiranju ima vitalnu ulogu u održavanju svježine i kvalitete žitarica te čuvanju od lomljenja”.