Urbenesna priča

Kako je novinar kreirao lažni restoran koji se popeo na prvo mjesto TripAdvisora u Londonu

Lucija Sučić

Foto: YouTube

Foto: YouTube

Nije niti sanjao gdje će ga eksperiment odvesti...

Jeste li se ikada zapitali što je potrebno kako bi baš vaš restoran dosegao prvo mjesto na TripAdvisoru ljestvici? Čini se, ne puno…


U to se uvjerio i novinar Vicea Oobah Butler, koji se upustio u avanturu pronalaska odgovora na to pitanje kreirajući lažni račun na TripAdvisoru za njegov, doduše nepostojeći, restoran “The Shed at Dulwich”.


Prvi je korak bio kreiranje računa na spomenutoj web stranici, za što je bio potreban broj mobitela, pa se Butler bacio u trošak i kupio jednokratni mobilni uređaj i kreirao profil The Sheda.


Potom je nagovorio prijatelje da objavljuju pozitivne recenzije na stranici kako bi se o “The Shedu” počelo uokolo pričati te kako bi dosegao prepoznatljivost na londonskoj gurmanskoj sceni.


Predan eksperimentu, Oobah se potrudio u kreiranju slika svoje fiktivne hrane koje mame sline, no gotovo ništa na fotografijama koje su izgledale doista profesionalno nije bilo jestivo, već je izgledom neodoljivo primamljiva jela inscenirao od tableta za perilicu suđa, pjene za brijanje i sličnih kućanskih potrepština.


Tako je rođen “The Shed at Dulwich”, restoran koji je vrlo brzo postigao nevjerojatnu popularnost, iako nikad nitko nije u njemu boravio


Butler je dokumentirao kako je tijekom nadolazećih mjeseci primao nebrojeno puno zahtjeva za rezervacijom, kako od građana, tako i znatiželjnih novinara, pa čak i marketinških agencija.


Nakon šest mjeseci, cilj je bio postignut i od 18 tisuća restorana u Londonu “The Shed at Dulwich” postao je broj jedan restoran u Londonu!


Nakon toga, Butler je odlučio dati ljudima što žele, i svoje dvorište doista pretvoriti u restoran i pružiti ljudima točno onakvo iskustvo kakvo su zamislili.


U vrlo improviziranom no hit restoranu bile su poslužene, između ostalog, lazanje iz mikrovalne, a Butlera, “Banksyja restorana”, njegovi gosti će zasigurno pamtiti!


Ovaj eksperiment doista je dokaz da ako se o nečemu digne dovoljno pompe, svatko će htjeti dio toga – čak i ako nije tako dobro (ili u ovom slučaju uopće ne postoji).


Čitavu priču možete pogledati ovdje: