Bridal '24 kampanja

Alduk je predstavio novu kolekciju vjenčanica, novost je kompletan izostanak čipke

Life

Fotografije kampanje: Jelena Balić Bartulović

Fotografije kampanje: Jelena Balić Bartulović

Tkanine su luksuzne, pomalo klasične, ručno drapirane i čiste, glatke površine.

Slovenka Ana Colja, model s preko dva desetljeća dugom karijerom, zvijezda je nove Alduk kampanje za koju iz brenda poručuju da je najposebnija bridal kolekcija. Predstavljena je putem impresivnih vizuala image kampanje koja daje naslutiti što su to Ivan i njegov tim pripremili za ovu godinu.


“Nema potrebe sve kreativne adute u dizajnu novih modela vjenčanica otkrivati odmah. Image kampanja koju potpisuje moja draga i nagrađivana fotografkinja Jelena Balić nas uvijek vodi u neki drugi svijet, ona čini razliku naspram drugih”, kaže Ivan Alduk.


Nova Alduk Bridal ’24 kampanja odiše high fashion estetikom kojoj pridonosi i zaštitno lice, Ana Colja, model u svojim četrdesetima. Ivana Šimunić je bila zadužena za beauty dio projekta sa idejom – naglasiti ljepotu modela, ostaviti je svježom i posebnom.


“Ana je skriveni adute ove kampanje jer je doista posebna, autentična i prava žena koja će upravo ovu godinu stati pred oltar i ljubavi dati dodatni zalet. Njena energija iskusnog modela koji radi više od 22 godine je izvrsna nadopuna ovog projekta. Mislim da bolje zaštitno lice nismo mogli izabrati” rekao je Ivan.






 


Kolekcija lišena čipke


“Ego, preveliki, ne stanuje u našem showroomu. Mi smo tu da mladenkama budemo od pomoći pri izboru idealne vjenčanice i vjerujte – ne govorimo za svaki model da stoji savršeno. Ako kipi – mi ćemo to prvi reći i pronaći adekvatnu zamjenu.


Uvijek sam stava da je bitno da je i klijentima i nama u cijelom procesu ugodno, toga se držimo, a tu nam pomažu i pravila te iskustvo koje smo stekli godinama” rekao je Ivan i nadodao da se popodnevni i subotnji termini čekaju od dva do tri tjedna pa da je dobro biti ‘štreber‘ u ovakvim situacijama”, dodaje dizajner.


Nova kolekcija Alduk vjenčanica prati liniju tijela, poigrava se naborima i neočekivanim detaljima, a novost je kompletan izostanak čipke.


Tkanine su luksuzne, pomalo klasične, ručno drapirane i čiste, glatke površine.


Upravo to je dizajneru dalo prostora za poigravanje s volumenom, detaljima i postizanjem efektnih, senzualnih modela. Kolekcijski povezani, a opet svaki sa posebnom idejom u svom dizajnu i kroju.


“U showroomu imamo točno 80 modela vjenčanica u ponudi, pa i kratkih modela i kombinezona koje ćemo uskoro predstaviti u pripadajućem lookbooku da bi naše klijentice vidjele ‘kako haljina izgleda, a ne ove vizuale gdje ne vidim pola haljine’, stoga smo se u novoj kolekciji odlučili u potpunosti maknuti od klasične čipke.


Modeli su izuzetno moderni, ženstveni i na probama koje su već krenule u našem showroomu dobivamo samo pozitivne reakcije”, dodao je Ivan.






Alduk bridal kolekcija može se vidjeti i isprobati u Alduk showrooma ([email protected]), a cijene ovih vjenčanica se kreću od tisuću do dvije tisuće eura.