Stiže zima

5 rješenja kako da ju prebrodite i ne patite previše od hladnoće

Šarlota Brnčić

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

Tražite ideje kako odoljeti hladnoći i uživati ​​u toplini i u najhladnijim mjesecima u godini?



Najhladniji mjeseci u godini donose nam i najniže temperature i ne podnosimo svi hladnoću na isti način.


Ako ste među ljudima koji posebno pate od hladne klime, otkrijte s nama kako prebroditi hladnoću zimskih mjeseci:


1. Odjenite se prikladno


Možda vam se prvi od naših savjeta čini trivijalnim, ali uopće nije jer ćemo vam otkriti nešto što ne znaju svi.




Najbolja odjeća protiv hladnoće je ona “poput luka“. Tako je, odijevanje u slojeve različitih tekstura štiti više od odijevanja u nekoliko težih predmeta.


Kako biste što manje patili od hladnoće, ne zaboravite obući potkošulju, zatim majicu ili košulju dugih rukava, vestu i na kraju jaknu ili kaput. Ovaj moćni oklop će vas zaštititi od hladnoće i grijati tijekom dana.


2. Nastavite vježbati


Čak i ako pada kiša, hladno je i htjeli biste što više vremena provesti u zatvorenom prostoru, zima je godišnje doba u kojem se ne smijete prepustiti lijenosti.


Morate se nastaviti baviti tjelesnom aktivnošću kako biste zadržali aktivan metabolizam i osigurali da vaše tijelo održava dobar tonus mišića kako bi nastavilo sagorijevati kalorije, održavajući višu tjelesnu temperaturu.


Dakle, ako odlazak na trčanje u park postane teži, sjetite se da postoje teretane, bazeni i drugi zatvoreni objekti u kojima možete nastaviti vježbati, ne samo da biste održali formu, već i kako biste poboljšali svoju percepciju hladnoće.


3. Borite se s hladnoćom za stolom


Odabir hrane također je temeljan za zaštitu od hladnoće i održavanje prave tjelesne temperature.


Prije svega, znajte da je istina: zimi biste trebali jesti malo više, odnosno povećati uobičajeni kalorijski unos.


Među namirnicama koje pomažu da osjetite veći osjećaj topline nedvojbeno su one bogate proteinima: bijelo meso, jaja, mahunarke.


Zapravo, proteini tjeraju tijelo da više radi, da troši više energije za njihovu apsorpciju i stoga održava višu tjelesnu temperaturu.


Protiv prehlade, ali prije svega protiv njenih nuspojava kao što su kašalj i upala grla, veliko DA za sezonsko voće i povrće, počevši od kivija i naranči, izvora dragocjenog vitamina C.


Napici su odlična pomoć protiv prehlade. Čak je i zimi i dalje bitno hidratizirati se, a uz vodu vrijeme je za uživanje u toplim biljnim čajevima, možda na bazi đumbira, ljute papričice ili drugih začina koji griju.


4. Zaštitite svoj dom od hladnoće


Zaštitite svoje gnijezdo. U hladnim mjesecima provodite mnogo više sati zatvoreni unutar zidova doma, a to znači da, kako biste se zaštitili od niskih temperatura, prije svega morate zaštititi svoj dom.


Dakle, pobrinite se na vrijeme, ako je potrebno, da eventualno ugradite zaštitne ploče, prikladne armature poput onih s dvostrukim staklom ili, jednostavno, provjerite da vrata i prozori, nakon što su dobro zatvoreni, ne propuštaju zrak.


5. Topla noć


Još je važnije nastojati dobro se utopliti tijekom dugih zimskih noći kada temperature još više padnu.


Kako biste proveli tople noći, čak i u najhladnijim mjesecima, odaberite pravu posteljinu: plahte, jastučnice i flanelske pidžame pružit će vašem tijelu potrebnu toplinu.


I ne zaboravite par lijepih čarapa. Ako vam to ipak nije dovoljno, pokušajte s dobrim starim termoforom, klasičnim i bezvremenskim lijekom koji će vam pružiti slatku toplinu i za polarnih hladnih noći.