
Foto: Petra Perkov
Svi proizvodi ručno su izrađeni u Hrvatskoj, a Lana je kao pobornica zdravog života, zadužena za njihovo osmišljavanje i odabir sastojaka
Po prvi puta, nakon nešto malo više od godinu dana postojanja, La PIEL je organizirao event povodom proslave svoje više nego uspješne godine iza sebe, za sve svoje prijatelje brenda, suradnike, ali naravno i medije.
Iza La PIEL brenda prirodne kozmetike za njegu kože stoji pjevačica Lana Jurčević koja je nakon mnogih beauty kampanja odrađenih za druge brendove, odlučila pokrenuti svoj.
Uz antistress program posvećen upravo njima, uzvanici su dobili priliku predahnuti od stresnog radnog dana i uživati uz čaj, matchu i kave različitih i neobičnih vrsta, kao poveznicu na nove pilinge čiji su proces izrade mogli vidjeti uživo. Svi prisutni dobili su na poklon goodie bags s La PIEL i BIPA proizvodima te su premijerno upoznali i nove proizvode koji se lansiraju u prosincu.

„Najveća želja bila mi je osvijestiti žene o opasnim sastojcima koji se nalaze u preparatima i kozmetici na policama dućana. Htjela sam im omogućiti da bezbrižno koriste proizvode bez straha, znajući da se u njima nalaze vrhunski i provjereni sastojci, koji će im dati zdravu, glatku, sjajnu, mekanu i mirišljavu kožu.“ izjavila je Lana Jurčević.



Foto: Petra Perkov