Prema dogovorenim uvjetima, Ryanair će s Krka letjeti od 15. travnja sve do sredine listopada i to dva puta tjedno
RIJEKA - Potpisivanjem petogodišnjeg Sporazuma s najpoznatijim niskobudžetnim avioprijevoznikom Ryanairom, stavljena je “točka na i” petomječenih pregovora predstavnika Grada Rijeke i riječke Turističke zajednice s ovom tvrtkom, a koji su rezultirali uvođenjem linija sa Zračne luke Rijeka prema Londonu (Stansted) i Stockholmu (Skavsta).
Sporazum su u četvrtak u Grand hotelu Bonavia potpisali Laura McCormack, direktorica prodaje i marketinga Ryanaira, Vidoje Vujić, primorsko-goranski dožupan, Vojko Obersnel, gradonačelnik Rijeke, Gordana Medved, direktorica Turističke zajednice Kvarnera, Petar Škarpa, direktor TZ Rijeka te Mladen Pasarić, direktor Zračne luke Rijeka.
Ryanair je najavio kako dolazak u svoju četvrtu destinaciju u Hrvatskoj proslavljaju stavljanjem u prodaju milijun avio karata po cijeni od 6 eura za putovanja diljem njihove europske mreže krajem veljače i tijekom ožujka
Prema dogovorenim uvjetima, Ryanair će s Krka letjeti od 15. travnja sve do sredine listopada i to dva puta tjedno – ponedjeljkom i petkom za obje destinacije. Prodaju karata Ryanair će omogućiti već od 4. veljače, na www.ryanair.com.
Inače, iz ove su tvrtke najavili kako dolazak u svoju četvrtu destinaciju u Hrvatskoj proslavljaju stavljanjem u prodaju milijun avio karata po cijeni od 6 eura za putovanja diljem njihove europske mreže krajem veljače i tijekom ožujka koje je moguće rezervirati do ponedjeljka, 7. veljače u ponoć.
Ryanovu mrežu, inače, čini preko 100 povezanih aerodroma u 27 europskih zemalja. Ugovor o promociji Kvarnera na web-stranici Ryanaira, za koju se procjenjuje da je dnevno posjećuje oko 6 milijuna ljudi, težak je 250 tisuća eura godišnje, pri čemu u ovoj godini polovinu tog iznosa snose Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica kroz mjere udruženog oglašavanja.
Ryanair bi ove sezone mogao na Kvarner dovesti 14 tisuća gostiju
– Nas u ovome posebno veseli dolazak gostiju koji su korisnici onoga što pruža gradski turizam koji se veže, uz istalo, i na manifestacije te različita događanja.
Postizanje dogovora s najvećim niskobuđetnim avioprijevoznikom i prisutnost destinacije na njihovim web-stranicama, izuzetno puno znači za promociju i svaka uložena kuna je višestruko isplativa – kazao je Obersnel.
Gordana Medved je pak istaknula kako ove nove linije znače, uz ostalo, otvaranje novih aviotržišta, ali i bitno mijenjanje imidža regije.