Za Hajduk će sada, kako stvari stoje, navjerojatnije ići 50 lipa po prodanoj boci od pola litre, odnosno kuna po litri
Carlsberg time radi ono što je jednom već napravio u Hrvatskoj, kada je imao specijalnu ediciju Pan piva sa znakom hokejaškog kluba Medveščak, od čije je prodaje dio novaca išao za ovaj klub. Za Hajduk će sada, kako stvari stoje, navjerojatnije ići 50 lipa po prodanoj boci od pola litre, odnosno kuna po litri. Najverojatnije, jer ugovor još uvijek nije potpisan, ali samo jer se dogovaraju dodatni tehnički detalji. Hajdukova zarada po boci je već duže vrijeme dogovorena. Niti iz Hajduka niti iz Carlsberga nisu željeli ništa službeno o ovome govoriti, pravdajući se činjenicom da se potpisivanje ugovora još treba dogoditi. No, neslužbeno se saznaje kako bi već sljedeći tjedan na Poljudu trebala biti i službena tiskovna konferencija pivara i nogometnog kluba na kojoj bi se trebalo sve prezentirati javnosti.
Kako se doznaje iz Carlsberga, njihova je namjera i općenito pomagati lokalne projekte u Dalmaciji, što je bio dodatni razlog za naziv piva. Ipak, jasno je kako se tržišni uspjeh čvrsto veže uz nastup s Hajdukom, čime će ovo pivo gotovo sigurno zauzeti važno tržišno mjesto na jugu Hrvatske. Za sada je ova pivska industrija iz Koprivnice odlučila samo u Dalmaciji prodavati ovaj brand, ali internetskim prostorima već se šire veliki prosvjedi jer ostatak države nema mogućnost kupnje ovog piva. No, kroz neko vrijeme samo je Dalmacija lokacija prodaje.
Zanimljiva je i priča koja se mogla doznati malo dubljim kopanjem o ovoj temi. Naime, Carlsberg je, pravno gledajući, u potpunosti mogao bez suglasnosti i dogovora s Hajdukom pokrenuti ovaj brand, jer su otkupili prava na ime. Zanimljivo je da opravo na ime piva “Hajdučko” nije imao Hajduk nego privatna osoba iz mjesta u blizini Zagreba. No, Carlsberg je, vjerojatno ispravno, zaključio da bi pokretanje ovakve marke piva bez suglasnosti Hajduka bio, nogometnim rječnikom kazano, autogol. Kako se ovakve gluposti s pravima na imena i svim ostalim autorskim šemama ne bi događale opet, iz Hajduka se ozbiljno misle pozabaviti tim problemom nakon što se konsolidira trenutna situacija.
Inače, samo pivo je malo aromatičnije od hrvatskog prosjeka hmeljskih proizvoda. Alkoholno je na standardnih pet posto, tako da baš tom aromom očigledno želi steći svoju prepoznatljivost. Jasno, koja je ipak najjača samim imenom. Treba kazati kako je Carlsberg na svjetskoj sceni poznat kao jedan od najjačih marketinških igrača kad je nogomet u pitanju, tako da je njihova strategija u Hrvatskoj nešto već viđeno.